اجتماع مدافعان حریم خانواده در سمنان برگزار خواهد شد

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان به اهم برنامه‌های حجاب و عفاف در این استان اشاره و به برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کبری اعرابی، مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان، اظهار کرد: همه‌ساله به مناسبت هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی تهیه و تدارک می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: حفظ و صیانت از حجاب و عفت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که جامعه امروز بدان نیازمند است.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان تأکید کرد: فرهنگ عفاف و حجاب بیش از پیش باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد و در راستای ترویج آن در جامعه به‌ویژه در بین نسل نوجوان و جوان امروز مورد توجه ویژه باشد.

اعرابی بیان کرد: ترویج فرهنگ مبتذل و سبک زندگی منحط غرب از سوی دشمنان این انقلاب و نظام از طرق مختلف انجام می‌گیرد و ذهن و فکر جوان و نوجوان و به‌ویژه خانواده‌ها را می‌خواهند از سبک زندگی اسلامی دور کرده و به سمت و سوی توجه به سبک زندگی غرب بکشانند.

وی با بیان اینکه سبک زندگی غربی رنگ و بویی از حیا و عفت زنانه و مردانه ندارد، گفت: وقتی در جامعه عفت و حیا وجود نداشته باشد؛ بدون شک شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری در حوزه‌های مختلف خانوادگی، فردی و اجتماعی همچون کاهش میل به ازدواج، افزایش آمار طلاق و افزایش بی‌بند و باری در جامعه و دیگر آسیب‌ها خواهیم بود.

مدیر بسیج جامعه زنان استان سمنان در ادامه بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع حجاب و عفاف ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه در نظر گرفته‌ایم که از جمله آن‌ها برپایی شب شعر و مشاعره، روایتگری قیام گوهرشاد، برپایی نمایشگاه ریحانه، برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی مدافعان حریم خانواده و برگزاری موکب حیا و پوشش است.

اعرابی بیان کرد: ۲۳ عنوان برنامه در سطح اقشار به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح استان سمنان اجرا خواهد شد و همچنین ۴۷ عنوان برنامه نیز توسط حوزه‌های بسیج خواهران این استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha