مشکلات حوزه‌های علمیه را با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی حل می‌کنیم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی، مشکلاتی که در حوزه‌ها وجود دارد را در حد توان مرتفع می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به دعوت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌اطهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان با تسلیت ایام سوگواری دهه محرم، ضمن عرض خیر مقدم بیان کرد: فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران در سطح جامعه برای تربیت و تعلیم دینی مردم بسیار مؤثر است و نقش طلاب خواهر در هدایت و شکل دهی افکار عمومی پررنگ می‌باشد.

وی در ادامه ضمن معرفی حوزه‌های علمیه خواهران استان و ارائه آماری از فعالیت‌های مدارس علمیه در شهرستان‌های مختلف استان گفت: مشکلات و سختی‌هایی در مسیر حوزه‌ها و طلاب وجود دارد، لذا مساعدت و همکاری مسئولین در زمینه‌های مختلف ضروری و لازم است.

در ادامه دکتر بهرامی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن عرض تسلیت ایام و تشکر از مجموعه حوزه علمیه خواهران برای دعوت از وی، گفت: بنده از یک خانواده مذهبی و علاقه‌مند به روحانیت و سادات برخاسته‌ام و همیشه در هر جایگاهی که بوده‌ام از کمک به حوزه‌های علمیه در زمینه‌های عمرانی و همچنین فرهنگی مضایقه نکرده‌ام.

وی در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های ملی و همچنین استانی مشکلاتی که در حوزه‌ها وجود دارد را در حد توان مرتفع گردانیم و با همکاری همدیگر و تعامل، آسیب‌های اجتماعی که در جامعه متأسفانه زیاد شده‌اند را تا حدودی کنترل کرده و بهبود بخشیم.

در پایان دکتر بهرامی با همراهی مدیر و کارکنان حوزه علمیه خواهران استان از پروژه در حال ساخت منابع پایدار مدرسه علمیه فاطمیه یاسوج بازدید کردند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha