همایش مادران مقاومت در آمل برگزار شد

همایش مادران مقاومت با همکاری مدرسه علمیه حضرت فاطمه‌الزهراء(س) آمل در شبستان امام‌زاده ابراهیم(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، همایش مادران مقاومت با همکاری مدرسه علمیه حضرت فاطمه‌الزهراء(س) آمل در شبستان امام‌زاده ابراهیم(ع) برگزار شد.

خانم ندا سیفی، مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان آمل بیان کرد: جریان عاشورا تقابل میان یزید و امام حسین(ع) نبود بلکه تقابل بین حق و باطل بود. تعبیر "کل یوم عاشورا کل ارض کربلا" به این معناست که اگر در هر زمانی و هر مکانی طرفدار حق بودید یعنی طرفدار امام حسین(ع) هستید.

وی گفت: جهاد تبیین امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا سبب ماندگاری نهضت سیدالشهداء(ع) بود. شاگردانی که امام سجاد(ع) تربیت کردند زمینه ساز موفقیت امام باقر(ع) نیز شد.

خانم سیفی گفت: هر فردی که از ولایت فاصله بگیرد به مرور زمان فاصله اش با اهل‌بیت(ع) نیز بیشتر خواهد شد. شرط عاقبت به خیری، ارتباط حقیقی با نائب امام‌زمان(عج) است. مردم کوفه با امام حسین(ع) آزمایش نشدند بلکه با نائب آن حضرت امتحان شدند.

مسئول واحد خواهران هیئت رزمندگان آمل با اشاره به اوضاع مردم غزه گفت: صبوری و ایمان مردم غزه و اقتدار آنها و ضربه‌ای که مقاومت و مردم فلسطین بر صهیونیست‌ها وارد نمودند، غیر قابل ترمیم است و برای همین اشرار عالم با رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین متحد شده‌اند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha