بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از مدرسه علمیه محدثه بازفت

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، در دومین روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در بخش بازفت، از مدرسه علمیه محدثه بازدید کرد.

به  گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام و المسلمین فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در دومین روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، از مدرسه علمیه محدثه بازفت بازدید و با مدیر سابق و طلاب مدرسه، دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین فاضل ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق مدرسه و استعلام گزارشی از شرایط منطقه و شرایط مدرسه از جمله وضعیت ساختمانی، آموزشی و غیره؛ احیای مجدد این مدرسه را لازم و ضروری دانست و خواستار تلاش حداکثری برای جذب و پذیرش داوطلبین برای سال تحصیلی جدید شد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت احیای مجدد این مدرسه، گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران این آمادگی را دارد که بستر و شرایط لازم را برای احیای مجدد این مدرسه فراهم نماید و در این خصوص همکاری لازم انجام خواهد شد.

خانم بهرامی، مدیر سابق مدرسه، ضمن خوش‌آمدگویی به مدیر حوزه های علمیه خواهران و هیئت همراه، گفت: ما با تمام توان خود برای احیاء مجدد مدرسه تلاش می‌کنیم و برای جذب بیشتر داوطلبین، باید بستری فراهم شود که از مقطع سیکل نیز پذیرش داشته باشیم، چون در این منطقه، از مقطع سیکل استقبال بیشتری وجود دارد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل ضمن بازدید از بخش های مختلف مدرسه اعم از بخش اداری، کتابخانه و کلاس های درسی، تاکید کرد: با توجه به وضعیت نامناسب ساختمان، لازم است بازسازی و تعمیراتی جهت آماده سازی ساختمان برای شروع سال تحصیلی جدید انجام شود و اقدامات لازم جهت اجاره ساختمانی مناسب برای خوابگاه طلاب صورت پذیرد.

در پایان این بازدید، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، طی تماس تلفنی که با یکی از طلاب بیمار این مدرسه داشت، در جریان روند درمان ایشان قرار گرفت و قول مساعد داد که مکانی مناسب جهت اسکان و انجام اقدامات درمانی ایشان فراهم شود.

پس از بازدید از مدرسه علمیه محدثه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، با حضور بر مزار شهید گمنام مدفون در محوطه مدرسه علمیه سیدالشهدا (ع) بازفت، به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

بازدید مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از مدرسه علمیه محدثه بازفت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha