بازدید معاون امور حوزه‌ها و معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از مدرسه علمیه ریحانة الرسول شلمزار

طی سفر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و هیئت همراه به استان چهارمحال و بختیاری، معاون امور حوزه‌ها و معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور، از مدرسه علمیه ریحانة الرسول شلمزار بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، در دومین روز از سفر مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و هیئت همراه به استان چهارمحال و بختیاری، بازدیدی از مدرسه علمیه ریحانةالرسول شلمزار توسط حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا معاون امور حوزه‌ها و خانم افشار معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفت.

در این بازدید، خانم موسوی مدیر مدرسه علمیه ریحانةالرسول شلمزار، ضمن ارائه گزارشی از مدرسه، مسائل و مشکلات پیش روی مدرسه را از قبیل مشکلات موجود در امور فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و مالی را عنوان کرد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا، معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اطلاعاتی در خصوص وجه تسمیه شهرستان، جمعیت، تعداد خانوار و بافت سنتی؛ آمار پذیرش طلبه در سال جاری را مکفی ندانست و به لزوم تبلیغات بیشتر بالاخص تبلیغات چهره به چهره تاکید کرد.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران در بازدید از ساختمان مدرسه با تأکید بر رفع برخی از نواقص، در خصوص سازمان نفرات کادر و هیئت امناء مدرسه توضیحات و راهنمایی لازم را ارائه کرد.

در پایان خانم افشار، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران ضمن نظارت و بررسی اسناد بایگانی آموزشی مدرسه، نسبت به توضیحاتی درخصوص مباحث آموزشی پرداخت و بر بومی سازی اساتید منطقه تاکید کرد.

بازدید معاون امور حوزه‌ها و معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران از مدرسه علمیه ریحانة الرسول شلمزار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha