نشر هاجر، کتاب‌های درسی خود را با یارانه ویژه عرضه می‌کند

مدیرعامل نشر هاجر گفت: با موافقت‌ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، برنامه‌ریزی لازم جهت حمایت و مساعدت در خرید کتاب‌های درسی، به طلاب محترم، انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایان‌فر مدیرعامل نشر هاجر با بیان اینکه امروز و در شرایط کنونی جامعه، تحصیل در حوزه‌های علمیه و بهره‌مندی از ظرفیت‌های آن، فرصت مناسبی است تا بانوان مهذّب و فرهیخته پرورش یابند و گام‌های بلندی جهت تربیت و فرهنگ بردارند، گفت: اگر این امر تحقق یابد، بدون تردید این بانوان بزرگوار، خواهند توانست در این عرصه، تحوّلی بزرگ به وجود آورند که آثارش جهانی خواهد شد و این امر امکان‌پذیر نیست؛ مگر با سلاح ایمان، علم، تخصّص و تعهّد.

وی با اعلام این خبر که مرکز نشر هاجر در راستای پیشبرد اهداف خود، کتاب‌های درسیِ امسال را با احتساب یارانه و تخفیف ویژه توزیع می‌کند، اظهار داشت: با موافقت مدیریت محترم حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل و نیز مساعدت مرکز، برنامه‌ریزی و نظارت جهت حمایت از طلاب صورت گرفته است؛ لذا مدیران محترم مدارس علمیه لازم است، درخواست خود را جهت خرید کتاب، در فرمی که به مدارس ارسال گردیده است تکمیل نموده و ارسال نمایند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر افزود: در این مرحله از توزیع کتاب یارانه‌ای، درخواست کتب، صرفا ویژه طلاب شاغل به تحصیل است و با عنایت به اینکه تعداد پذیرفته شدگان مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ مشخص نشده است، درخواست طلاب جدیدالورود به بعد از پذیرش موکول گردیده و ارسال آن همراه با سایر درخواست‌ها، در نیمه دوم شهریور خواهد بود.

وی ملاک ارسال کتب به مدارس با یارانه و تخفیف ویژه را، ارائه‌ی لیست درخواست کتاب تا تاریخ ۱۰ تیرماه اعلام کرد و گفت: بعد از زمان مقرّر، کتاب‌ها با قیمت آزاد و بدون یارانه ارسال می‌گردد و کتب درخواستی در شهریورماه جهت توزیع به مدیریت محترم استان ارسال خواهد شد.

شایان‌فر افزود: امیداست طلاب گرانقدر در پناه خداوند و ظل عنایات اهل بیت علیهم‌السلام سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را با موفقیت سپری نموده و به درجات عالی رشد و کسب معارف الهی نائل آیند.

انتهای‌پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha