مسابقه دل نوشته بانوان زینبی برگزار می‌شود

مدیر عامل نشر هاجر گفت: نگاه ویژه به حضور بانوان تأثیرگذار انقلابی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره بانوان شهیده، از جمله اهداف برپایی مسابقه دل نوشته بانوان زینبی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران،احمد شایان‌فر مدیر عامل انتشارات هاجر گفت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و در آستانه ماه صفر، مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران با همکاری مرکز نشر هاجر، مسابقه دل نوشته با محوریت بانوان زینبی برگزار می‌نماید.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی که فرمودند: «همسران شهدا، همسران جانبازان، مادران شهیدان، بازماندگان برجسته‌یِ کسانی که رفتند جانشان را در راه خدا دادند و این‌ها با اراده‌ی محکم، عزم راسخ و با صبر، هر انسانی را در مقابل خودشان خاشع و خاضع می کنند»، گفت: اینها واقعیّت‌های زنانه‌ی جامعه‌ی ماست که بسیار افتخارآمیز و مهم است؛ بر همین مبنا برای آشنایی بیشتر با زندگی‌نامه‌ی این بانوان زینبی، مسابقه کتابخوانی و دل‌نوشته برگزار می‌گردد.

شایان‌فر هدف از برگزاری مسابقه دل‌نوشته را پرداختن به نقش و رسالت بانوان با تأسی از بانوی کربلا و نیز قدرت و شکوه بانوان مسلمان دانست و گفت: نگاه ویژه به حضور بانوان تأثیرگذار انقلابی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره بانوان شهیده، از دیگر اهداف برپایی این مسابقه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل نشر هاجر با اعلام اینکه دوستداران کتاب‌خوانی و نیز اهل قلم می‌توانند با مطالعه یکی از کتب معرفی شده، در مسابقه شرکت کنند، افزود: کتاب‌های: «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی زاده، «دا» به قلم سیده زهرا حسینی، «قصّه مهتاب» تالیف سید ولی هاشمی، «راز درخت کاج» به قلم معصومه رامهرمزی، «خانم کارکوب» تالیف رضیه غبیشی، «فرنگیس» نوشته مهناز فتاحی، «خاطرات مرضیه حدیدچی» به قلم محسن کاظمی، «پوتین‌های مریم» کاری از فریبا طالش‌پور، «ساجی» نوشته بهناز ضرابی‌زاده و «من زنده‌ام» به قلم معصومه آباد، عناوینی است که برای مسابقه انتخاب شده‌ است.

وی از چگونگی شرکت در این مسابقه گفت و اظهار کرد: داوطلبان شرکت در مسابقه بانوان زینبی می‌بایست پس از مطالعه کتاب‌های معرفی شده، دل‌نوشته‌ی خود را خطاب به یکی از شخصیت‌های کتب‌ معرفی‌شده، در قالب یک صفحه آماده و ارسال نمایند.

احمد شایان‌فر حداکثر زمان شرکت در مسابقه را ۴ شهریورماه همزمان با اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: این مسابقه همراه با جوایز نفیس و متبرّک حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها خواهد بود و علاقمندان با مراجعه به سایت کوثرنت و بارگذاری دل نوشته با هشتک #بانوان_زینبی در مسابقه شرکت نمایند.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتب مذکور، از طریق فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی http://hajarpub.ir اقدام نمایند.

مسابقه دل نوشته بانوان زینبی برگزار می‌شود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha