خبرنگاران، خدمات و مردمی بودن حوزه علمیه را تبیین کنند

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: عرصه خبرنگاری دارای رسالت بسیار مهمی برای تزریق روحیه امید در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم افتخاری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در جلسه تقدیر از خبرنگاران گفت: عرصه خبرنگاری یک رسالت بسیار مهمی است که ضمن تزریق روحیه امید در جامعه، می تواند مشکلات مردم را شناسایی کرده و برای برطرف شدن آنها از مسئولین مطالبه گری کند.

وی ادامه داد: این رویکرد و جهت داشتن است که به خبرها ارزش و اعتبار می بخشد در نتیجه باید برای وقتی که مخاطب می گذارد ارزش قائل شد و اخبار را در جهت سودمندی و رفع دغدغه مردم تنظیم کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران فارس، اخبار را به امید بخش و مایوس کننده تقسیم کرد و اظهار داشت: بحث خبر و توسعه خبری هم یک استراتژی دارد و نیت کسی که خبر را تهیه و می‌نویسد بسیار مهم است، که بعضی ها به دنبال ایجاد ناامیدی هستند درحالی که رسالت خبرگزاری ها ایجاد موج امید در جامعه است.

وی تاکید کرد: انتظار حوزه علمیه خواهران استان فارس از خبرنگاران، معرفی کارهای مدیر حوزه علمیه استان نیست، بلکه توقع این است که خدمات حوزه علمیه خواهران و مبلغان و طلاب به آحاد جامعه معرفی بشود.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری یادآور شد: حوزه های علمیه خواهران خادمین مردم بوده و باز کردن گره ای از مشکلات مردم، از اهداف حوزه خواهران است و همچنین خبررسانی از خدمات حوزه خواهران و تبیین مردمی بودن آن بزرگترین خدمت و رسالت رسانه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha