حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در استان ایلام همزمان با ایام اربعین

مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور ضمن حضور در جمع همکاران مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام، از موکب عین الحیات حوزه علمیه شهر مهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران به همراه حجت الاسلام غفاری رئیس اداره ارتباطات و همکاری ها، مرز مهران را برای حضور در راهپیمایی اربعین انتخاب کردند که در این مسیر در جمع همکاران مدیریت استان ایلام حضور و از موکب عین الحیات حوزه علمیه شهر مهران بازدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در جمع همکاران مدیریت استان ایلام گفت: خداوند این توفیق ویژه را نصیب شما کرده است که خادم زائران امام حسین(ع) باشید، زائرانی که با عشق و علاقه این مسیر نورانی را می‌پیمایند و مقصد همه آنها از هر راه و نقطه به امام حسین(ع) و کربلای معلی ختم می‌شود.

وی افزود: مبلغان خواهر باید فکر و ذهن خود را وقف خدمت به زوار کنند و در کنار طهارت ظاهری، طهارت باطنی را نیز حفظ نمایند. چرا که باید مقام امام را بدانیم و تمام تحرکات ما حول محور امام باشد.

در ادامه این مسیر نورانی مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با همراهی حجت الاسلام تمرخانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان ایلام از مواکب دایر حوزه های علمیه خواهران استان در مسیر پیاده روی اربعین بازدید کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha