جشنواره بانوی کرامت درخشید؛ ثبت بیش از ۹۶۰۰ اثر در هفدهمین فراخوان جشنواره تا این لحظه

جشنواره بانوی کرامت با هدف نهادینه‌سازی و توسعه پژوهشی در حوزه‌های علمیه خواهران، برگزار می‌شود و تاکنون بیش از ۹۶۰۰ اثر از پژوهشگران و طلاب در این جشنواره ثبت شده است، مهلت ارسال مقالات تا ۳۱ شهریورماه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق لینک‌های مربوطه ارسال کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، جشنواره بانوی کرامت پس از چند دوره وقفه، مجدد در سال جاری برگزار می شود که معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران در راستای راهبرد «نهادینه سازی و توسعه پژوهش» برنامه ۵ ساله، ذیل برنامه «فرهنگ سازی پژوهش» و نیز «توسعه محصولات پژوهشی» نسبت به احیا و برگزاری جشنواره بانوی کرامت اقدام نموده است.

جشنواره بانوی کرامت فرایندی است که نتایج برنامه‌های پژوهشی مدارس علمیه در آن متبلور می شود ولی نکته حائز اهمیت نگاه برون سازمانی در این دوره است که با توجه به آن، تمامی پژوهشگران خانم و آقا و به ویژه طلاب امکان ارسال اثر در بخش ویژه جشنواره را خواهند داشت.

هفدهمین جشنواره بانوی کرامت با استقبال پژوهشگران سراسر کشور مواجه شده و تاکنون بیش از ۹۶۰۰ اثر در قالب های مختلف (کتاب، رساله علمی، پایان نامه، مقاله علمی، پژوهش پایانی سطح۲ و مقالات کوتاه نوشت) توسط طلاب، اساتید، پژوهشگران و دانش‌آموختگان حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در سامانه ثبت شده است.

لازم به ذکر است، طلاب ارجمند و سایر پژوهشگران در سراسر کشور تا ۳۱ شهریورماه سال جاری فرصت دارند مقالات خود را در بخش ویژه همایش با موضوع «حوزه های علمیه، تبلیغ کارآمد و خانواده متعالی» ثبت و بارگذاری کنند.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند از طریق لینک‌های https://kowsarnet.whc.ir و  https://research.whc.ir  ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

جشنواره بانوی کرامت درخشید؛ فراخوان هفدهمین دوره پژوهشی با بیش از ۹۶۰۰ اثر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha