نتایج مسابقه «دل‌نوشته» مرکز نشر هاجر اعلام شد

مدیرعامل انتشارات نشر هاجر گفت: مسابقه «دل‌نوشته» بنابر منویات مقام معظم رهبری به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره بانوان شهیده و تأثیرگذار انقلابی، نقش و رسالت بانوان با تأسی از بانوی کربلا، قدرت و شکوه بانوان مسلمان توسط مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با همکاری مرکز نشر هاجر برگزار شد و در تاریخ ۴ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، احمد شایان فر، مدیرعامل انتشارات نشر هاجر بیان کرد: نتایج مسابقه «دل نوشته» با محوریت بانوان زینبی پس از بررسی، اعلام گردید.

وی افزود: این مسابقه بنابر منویات مقام معظم رهبری به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره بانوان شهیده و تأثیرگذار انقلابی، نقش و رسالت بانوان با تأسی از بانوی کربلا، قدرت و شکوه بانوان مسلمان توسط مرکز فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با همکاری مرکز نشر هاجر برگزار شد و در تاریخ ۴ شهریورماه مصادف با اربعین حسینی به اتمام رسید.

شایان فر افزود: دل‌نوشته هایی با محوریت بانوان زینبی در کوثرنت توسط علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نویسندگی، خطاب به یکی از شخصیت های تأثیر گذار کتب دختر شینا، دا ، قصه مهتاب، راز درخت کاج، خانم کارکوب، فرنگیس ، خاطرات مرضیه حدیدچی، پوتین های مریم، ساجی و من زنده ام، بارگذاری گردید.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر در پایان خاطرنشان کرد: پس از بررسی آثار توسط گروه ارزیابی چهار دل نوشته را به عنوان آثار برتر برگزیدند که «فاطمه تیرانداز از کرمانشاه دل نوشته کتاب دا» و «نسرین حاجی حسنی از سمنان، مریم سادات موسوی خواه از فارس و زهرا خانی از تهران دل نوشته کتاب دختر شینا» به عنوان برگزیده انتخاب شدند که جوایز نفیس متبرک به حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) به آدرس برگزیدگان ارسال می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha