مهلت شرکت در نهمین مسابقه "سوگواره خورشید" تمدید شد

معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری مهلت شرکت در نهمین مسابقه سوگواره خورشید را تا ۱۱ مهرماه تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری شرکت در  نهمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید با محوریت کتاب "حسین(ع) نفس مطمئنه" نوشته آیت‌الله محمدعلی دامغانی را تا ۱۱ مهرماه تمدید کرد.

یکی از امتیازات مهم این کتاب استفاده از منابع معتبر و مورد قبول است و استناد به منابع با ذکر شماره صفحه آمده تا امکان دسترسی برای همه آسان باشد، نویسنده برای هر موضوعی که در کتاب به آن پرداخته‌­ است سرتیتری انتخاب کرده است که به‌راحتی بتوان موضوع مورد نظر را در کتاب پیدا کرد و از دیگر امتیازات ارائه آمار جالبی از ویژگی‌های بعضی از شهدا و خانواده­ های آنان می باشد.

هدف از برگزاری این مسابقه ارتقاء سطح آشنایی با شخصیت و عظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ارتقاء سطح آگاهی نسبت به اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین( ع)، احیا و گسترش معارف اهل بیت (ع) می‌باشد.‌

طلاب حوزه­ های علمیه خواهران( فقط طلاب خواهر دارای کد تحصیلی و تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران)، همکاران ستاد، مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. 

ثبت نام این مسابقه از ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ لغایت ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری مسابقه  ۱۴۰۳/۰۷/۱۲ است و برگزیدگان در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ اعلام خواهند شد.‌

آزمون به صورت برخط و در یک مرحله برگزارمی ­شود و نمره منفی ندارد و ثبت نام از طریق http://poll.whc.ir/index.php/884924?lang=fa صورت می‌گیرد. 

طلاب خواهر، اساتید و همکاران ستاد، مدیریت های استانی و مدارس علمیه سراسر کشور، برای شرکت در آزمون از طریق شبکه کوثرنت، سامانه سیما، مرکز آموزش های غیرحضوری (فرهنگی)، سلسله مسابقات سوگواره خورشید، نهمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید اقدام نمایید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha