برگزاری طرح اربعین تعالی در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک

دومین جلسه هسته مرکزی اجرایی طرح اربعین تعالی در مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ مرکزی، دومین جلسه هسته مرکزی اجرایی طرح اربعین تعالی امروز با حضور معاونین آموزش و پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی ، مدیر و معاون فرهنگی و اساتید مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک در موضوعات پیشنهادی این طرح در این مدرسه علمیه تشکیل و پیرامون نحوه اجرای طرح و بررسی دقیق‌تر چالش‌ها و فرصت‌های قابل پیش‌بینی در این طرح تبادل نظر صورت گرفت.

خانم حاج محمدحسینی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک اظهار داشت :طرح اربعین تعالی برای طلاب جدید الورود و یک شروع مستحکم برای ورود به سربازی امام‌عصر(عج) باشد و با هماهنگی و همراهی معاونت آموزش، پژوهش و معاونت فرهنگی‌ مدرسه اجرا می شود .

در این جلسه ضمن تقسیم وظایف، مقرر گردید از اساتید متخصص و متبحر در عناوین منتخب استفاده شود.

عناوین منتخب زیر به تصویب کلیه اعضا رسید :تبیین جایگاه وشناخت هویت طلبگی،تقویت باورهای اعتقادی،آموزش مهارتهای خانواده،آموزش مهارت تندخوانی ،تقویت قوای جسمانی و تربیت بدنی
و شناخت استعدادهای فردی و مهارت خود آگاهی.

لازم به ذکر است که «طرح اربعین تعالی» با هدف برنامه ریزی برای آگاهی بخشی از هویت، اهداف، مسیر و مهارت های طلبگی می باشد. این طرح، اختیاری چهل روزه، جهت آگاهی بخشی و ارتقاء یکپارچه و متوازن در جنبه‌های بینشی، انگیزشی و روشی (مهارتی) است که در نهایت به پویایی هر چه بیشتر نظام طلبگی و رفع تردیدها تا حد امکان خواهد انجامید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha