برگزاری دوره پیشرفته «گام‌های نوین در آموزش مهارت‌های دیجیتال و اهمیت سئو در فضای مجازی»

دوره پیشرفته سئو شامل آموزش مهارت‌های پیشرفته سئو به صورت کارگاهی برای ۴۰ نفر از طلاب برگزار و مباحثی مانند اهمیت سئو، استراتژی‌ها، قوانین و بخش‌های مختلف سئو (onpage، offpage، تکنیکال) تدریس شد و در پایان دوره، شرکت‌کنندگان به بررسی عملی مطالب و نحوه لینک‌دهی و کار با ابزارهای آنالیز سایت پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، پس از برگزاری دوره مقدماتی و تکمیلی، افتتاحیه دوره پیشرفته سئو با حضور و تدریس آقای نصاری رئیس اداره ارتباطات و تعاملات پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و خانم‌ها حیاتی معاون پژوهش حوزه خواهران استان قم، قربانی قمی سرپرست آموزش استان قم و  پرهیزگار، مدیریت حوزه کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

در ادامه برنامه رئیس اداره ارتباطات و تعاملات پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران ضمن بیان اهمیت و جایگاه مهم سئو به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز در سطح کشور و تبیین چشم انداز برگزاری این دوره پرداخت و در پایان افتتاحیه، آقای آزادوار ارائه دهنده و مدرس مرحله پیشرفته دوره به شرکت کنندگان معرفی شد.

در ادامه، آموزش مهارت‌های پیشرفته سئو به صورت کاملا کارگاهی با مدرس مربوطه و ۴۰ نفر از طلاب شرکت‌کننده در قالب حضوری و بر خط در ۱۶ ساعت و به‌صورت پیوسته در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. 

مدرس دوره پیشرفته ضمن ارائه مباحثی مانند اهمیت و کارکرد سئو، استراتژی و قوانین آن و انتخاب کلیدواژه به معرفی بخش های مختلف سئو از جمله؛ onpage ،ofpage، تکنیکال که از مطالب دیگر آموزشی این کارگاه بود، پرداخت.

در روز دوم دوره به ادامه بحث بخش های سئو (onpage ،of page، تکنیکال) پرداخته شد و در ادامه شرکت‌کنندگان همراه با مدرس دوره، مطالب تدریس شده دوره را به صورت عملی و در قالب یک مقاله ارائه شده در جشنواره بانوی کرامت مورد بررسی قرار دادند، در پایان نیز طریقه لینک دادن (خارجی، داخلی) و کار با ابزارهای آنالیز سایت، معرفی و آموزش داده شد. 

انتهای پیام/

برگزاری دوره پیشرفته «گام‌های نوین در آموزش مهارت‌های دیجیتال و اهمیت سئو در فضای مجازی»
برگزاری دوره پیشرفته «گام‌های نوین در آموزش مهارت‌های دیجیتال و اهمیت سئو در فضای مجازی»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha