مراسم خاطره‌گویی به یاد شهدای بسطام

مراسم گرامیداشت و خاطره‌گویی به یاد شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه فاطمه‌بنت‌اسد سلام‌الله‌علیها در شهرستان بسطام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / سمنان، خانم حسنی، معاونت فرهنگی و تربیتی مدرسه علمیه فاطمه‌بنت‌اسد سلام‌الله‌علیها از برگزاری مراسم خاطره‌گویی با عنوان "یادگاران دفاع مقدس" خبر داد و گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم خاطره‌گویی به یاد شهدا، با حضور تعدادی از خانواده محترم شهدا، فرمانده پایگاه، مدیر و معاون فرهنگی و تربیتی مدرسه در مدرسه علمیه فاطمه‌بنت‌اسد سلام‌الله‌علیها بسطام برگزار شد.

خانم نورمحمدی مبلغ مدرسه نیز گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گروه‌های تجزیه‌طلب قائله‌های بسیاری را در کشور ایجاد کردند تا انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کنند که با درایت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه و حمایت مردم، کاری از پیش نبردند.

وی تصریح کرد: با فرمان امام خمینی رحمه‌الله‌علیه، بسیج 20 میلیونی تشکیل شد و جوانان و دانش‌آموزان و دانشجویان کلاس‌های درس را رها کردند و با پیوستن به بسیج از مرز و بوم کشور دفاع کردند.

این مبلغ در ادامه افزود: وضعیت پایدار، امنیت و آرامش امروز ما مرهون فداکاری و ایثار شهیدان و ایثارگران کشور است و باید شأن و مقام ایثارگران انقلاب اسلامی نگاه داشته شود.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha