برگزاری دیوار آزاد با موضوع "ارزش ها و کمالات انسانی زنان چیست" در ساوه

به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت مراسم جشنی همراه با دیوار آزاد با موضوع "ارزش ها و کمالات انسانی زنان چیست" در مسجد حضرت محمدرسول‌الله صلوات‌الله‌علیه ساوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مرکزی، به‌مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، مراسم جشنی همراه با دیوار آزاد در مسجد حضرت محمدرسول‌الله صلوات‌الله‌علیه در شهر ساوه برگزار شد. 

موضوع این دیوار آزاد در این مراسم "ارزش‌ها و کمالات انسانی زنان چیست" بود که با سخنرانی خانم کرمی، مدیر و مدرس مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول صلوات‌الله‌علیه همراه بود.

وی در این مراسم گفت: قوانینی در اسلام وجود دارد که فقط مخصوص اسلام است اما مدعیان "زن، زندگی، آزادی" به غلط معتقدند که اسلام به زنان ظلم کرده و حقوق آن‌ها را تضییع کرده است، در حالی که تنها دینی که به زن بها داده و حقوق بانوان را رعایت می‌کند، قوانین اسلام است.

مدیر و مدرس مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول صلوات‌الله‌علیه گفت: مسائلی از قبیل افزایش سن ازدواج، طلاق، عدم فرزندآوری و از بین رفتن حیا از جمله آسیب‌هایی اجتماعی هستند که سبب متزلزل شدن خانواده‌ها شده است.

وی با اعتقاد بر اینکه حلقه مفقوده‌ای که امروزه ملاحظه می‌شود از بین رفتن قوامیت مردان است، عنوان کرد: متأسفانه جنبش‌های فمنیستی در قالب ادعای رعایت حقوق زنان در مسائل زنان، منجر به رفتارهای افراط‌گونه و آزادی‌های بی‌حد و حصر به زنان از سوی برخی مردان شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha