انقلاب اسلامی، یادگار ارزشمند ایثارگری شهداست

خانم مفتح‌زاده، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان مرکزی، گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را امری ضروری دانست و بیان کرد: شهدا با ایثار جان خود این انقلاب ارزشمند را از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مرکزی، خانم مفتح‌زاده، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی در آئین افتتاحیه سال تحصیلی مدارس حوزه‌های علمیه شهر اراک که با حضور آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، به‌مناسبت سال تحصیلی جدید برای خواهران طلبه، اظهار کرد: امید است شاهد درخشش طلاب در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی و ... باشیم.

وی گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران را امری ضروری دانست و افزود: شهدا با ایثار جان خود، این انقلاب ارزشمند را از خود به یادگار گذاشتند.

خانم مفتح‌زاده با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، شهید اکبرزاده و جانباز ربیعی، بیان کرد: دفاع مقدس سراسر درس ایثار، از خودگذشتگی، فداکاری و ایمان است که این فرهنگ متعالی باید در مدارس، دانشگاه ها، مساجد و ... تبیین شود.

وی به نقش بانوان طلبه در جامعه به ویژه در این زمان اشاره کرد و گفت: ما باید به درستی آموزش ببینیم و این درس ها را به درستی به اقشار مختلف جامعه ارایه دهیم.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین یادآور شد: همه باید در راستای جهاد تبیین گام‌های اساسی برداریم و ادامه‌دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha