دوره های آموزشی ترم پاییز مدرسه کوثرنت برگزار می شود

مدرسه کوثرنت در راستای ارتقای کیفیت محتوای فضای مجازی، دوره‌های آموزشی متنوعی را برای طلاب برگزار می‌کند، این دوره‌ها شامل مهارت‌های سواد رسانه، سئو، تولید ویدئو با موبایل و نوشتن در فضای مجازی است و با تخفیف‌های ویژه به صورت آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود، مهلت ثبت‌نام تا هفتم مهرماه ۱۴۰۳ بوده و با توجه به ظرفیت دوره ها اولویت با کسانی است که با واریز هزینه به حساب مشخص شده و تکمیل ثبت‌نام از طریق لینک ارائه شده، در این دوره‌ها شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، تولید محتوای فاخر و اثرگذار یکی از چالش‌های حال حاضر فضای مجازی است که این مهم با آموزش و کسب مهارت لازم از سوی طلاب به عنوان بخش قابل توجهی از اقشار فرهیخته جامعه، می تواند کمک شایانی به ارتقای کیفی محتوا و جریان سازی‌های اثرگذار محتوایی در فضای مجازی کند.

در این راستا، اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی در ادامه برگزاری برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی مدرسه کوثرنت، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی زیر در ترم پاییز، بصورت آنلاین و آفلاین نموده است که بدین شرح است؛

۱. مهارت های بیست گانه سواد رسانه، شامل؛ رسانه شناسی (تعریف رسانه، شناخت انواع رسانه‌ها)، موسیقی (رسانه، چاشنی، انگاره سازی)، لباس و هوش مصنوعی) است که قیمت اصلی دوره ۶۰۰ هزار تومان می باشد اما این دوره در مدرسه کوثرنت به شیوه کلاس آنلاین با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برگزار خواهد شد.

۲. سئوی محتوا، شامل؛ (تحقیق کلمات کلیدی، پیلار و کلاستر، بهینه سازی محتوا و content، Keyword Targeting، آشنایی با سرچ کنسول و گوگل آنالیتیک در مباحث محتوا، آشنایی با الگوریتم‌ها) که قیمت اصلی آن یک میلیون تومان است اما قیمت این دوره در مدرسه کوثرنت با مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و به شیوه برگزاری کلاس برگزار می شود.

۳. تولید ویدئو با موبایل، شامل؛ (فیلمبرداری با موبایل، صدابرداری با موبایل، تدوین با موبایل، نورپردازی، کارگردانی) که قیمت اصلی  ۶۰۰ هزار تومان است اما قیمت این دوره در مدرسه کوثرنت با مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و شیوه برگزاری کلاس آفلاین خواهد بود.

۴. نوشتن در فضای مجازی، که قیمت اصلی آن ۶۰۰ هزار تومان است اما قیمت این دوره در مدرسه کوثرنت با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و به شیوه برگزاری کلاس آنلاین برگزار می شود.

مهلت ثبت نام: تا هفتم مهرماه ۱۴۰۳ خواهد بود که باتوجه به ظرفیت محدود دوره ها، اولویت با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند، همچنین علاقه مندان می توانند بعد از واریز هزینه دوره به شماره حساب: ۶۰۳۷۹۹۷۷۵۰۰۰۱۲۹۰ به نام موسسه عصر پردازش اطلاعات امین و با مراجعه به لینک https://poll.whc.ir۱۴۱۲۳۳ در این دوره ثبت نام خود را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

دوره های آموزشی ترم پاییز مدرسه کوثرنت برگزار می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha