فراگیری دانش و تهذیب نفس رسالت اصلی طلاب حوزه علمیه است

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: فراگیری دانش و تهذیب نفس رسالت اصلی حوزه علمیه خواهران است که توجه ویژه طلاب را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران/ هرمزگان؛ خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن در افتتاحیه آغاز سال تحصیلی1404-1403 به تشریح برنامه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی مدرسه علمیه تخصصی الزهراء سلام الله علیها بندرعباس پرداخت و بیان کرد: مدرسه علمیه تخصصی الزهراء(سلام الله علیها) بندرعباس یک مجتمع آموزشی است که اولین، بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجتمع آموزشی استان هرمزگان است که علاوه بر سطوح عمومی، سطوح تکمیلی سطح سه و چهار را دارد، در این مدرسه ظرفیت برای شما فراهم است که رشته گرایشی که در پایه سوم مشخص می شود پیوسته وارد سطح سه شده و بعد از امتحان و مصاحبه وارد سطح چهار شوید . 

وی اذعان داشت: فضای فیزیکی این مجتمع آموزشی توسط حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی آماده شده است که از مهد کودک قرآنی، پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول و دوم را دارد؛ که البته دوره متوسطه مجوز آن گرفته شده و به جهت آماده نبودن فضای فیزیکی از سال آینده پذیرش خواهد داشت.

خانم عباسی اظهار داشت: کتابخانه جامع و خوبی در این مجتمع وجود دارد که حدود سی هزار کتاب وجود دارد. پاتوق کتاب برای بانوان در استان هرمزگان وجود ندارد که قرار است به زودی در این مجتمع افتتاح شود، این پاتوق کتاب با محوریت موضوعی و قرار گرفتن افرادی که بتوانند جوابگوی حل مشکلات بانوان و جوانان شوند، ایجاد می شود.

وی افزود: فضا برای ورزش و سلامتی شما طلاب فراهم شده است. یکی از برنامه های سال آینده تأسیس پژوهشکده و اتاق سایت و زمینه های سخت افزاری جهت استفاده طلاب آماده شده است و شما طلاب باید خوب درس بخوانید، تهذیب نفس و رشد تعالی داشته باشید. مهم ترین مسئله این است که باید در جامعه باشید و ارتباط با مردم خیلی کامل تر و دقیق تر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha