اساتید حوزه در تبیین جایگاه زن در خانواده تلاش کنند

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها آمل، گفت: اساتید حوزه بر اساس کرامت والای بانوان و لزوم تبیین جایگاه زن در خانواده و جامعه تلاش مجدانه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مازندران، خانم کبری مهربان، مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها آمل، در نشست همفکری با اساتید این مدرسه علمیه که به منظور ارتقای سطح علمی طلاب برگزار شد، اظهار کرد: چیزی که در حوزه‌های علمیه لازم است به آن پرداخته شود، عمق بخشیدن به تحصیل دینی و تحول در حوزه‌های علمیه است.

وی با تأکید بر لزوم تبیین جایگاه زن در خانواده و جامعه در سنگر علم افزود: اساتید حوزه بر اساس کرامت والای بانوان، در راستای تربیت طلاب و برای تبلیغ دین مبین اسلام و نشر فرهنگ مکتب ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله، تلاش مجدانه داشته باشند.

وی گفت: در راستای ارتقا، توانمندسازی و خودسازی طلاب و برای اینکه بتوانیم به آنان که برای کسب علوم دینی قدم در میدان علم و عمل می‌گذارند و از بهترین منتخبین هستند خدمت کنیم، باید کلامی مؤثر  داشته باشیم و این میسر نمی‌شود مگر با توکل و توجه به خدا و اوامر الهی، اقامه نماز شب، انجام عمل صالح و بیان گفتار و رفتاری که ناشی از اطاعت از دستورات دینی است.

خانم مهربان افزود: آنچه بر ما مسلم است آن است که هیچگاه از سختی‌های خدمت در مسیر ناامید نشویم، مراقب وسوسه‌های شیطان باشیم، در صدد تربیت طلاب توانمند، مستعد، پرتلاش و به روز باشیم تا بتوانیم پاسخگوی نسل امروز باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha