شهدا با حرکت در مسیر خدا رنگ خدایی گرفتند

حجت‌الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب، گفت: شهدا با حرکت در مسیر خدا و ایمان، رنگ خدایی به خود گرفتند یعنی خداوند بهترین رنگ را به آن‌ها هدیه داد به آن‌ها عزت، افتخار، درجه و مقام عطا کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مرکزی، حجت‌الاسلام محمد صفاهانی، امام جمعه شهرستان خنداب در آئین غبارروبی مزار شهدای گمنام، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که رنگ آمیز خداست و چه رنگی نیکوتر و زیباتر از رنگ الهی.

وی گفت: در تفاسیر آمده که، منظور از رنگ الهی یعنی رنگ ایمان، توحید و ارزش‌های الهی به خودگرفتن، بنابراین؛ رنگ خدا به خودگرفتن یعنی حرکت در مسیر خدا و ایمان.

امام جمعه شهرستان خنداب، افزود: اگر خودمان را به خدا بسپاریم، خداوند رنگ زیبایی به ما هدیه می‌دهد و به ما مثل شهداء مقام، عزت و افتخار می‌بخشد.

وی گفت: شهداء با حرکت در مسیر خدا و ایمان، رنگ خدایی به خود گرفتند یعنی خداوند بهترین رنگ را به آن‌ها هدیه داد و به آن‌ها عزت، افتخار، درجه و مقام عطا کرد.

حجت‌الاسلام صفاهانی، تصریح کرد: شهدا ارتباطی همیشگی با خدا داشتند و همواره برای رضایت الهی حرکت کردند.

وی ابراز کرد: نماز اول وقت، نماز شب، رفتار و اخلاق آن‌ها دیدنی بود، آن‌ها فرشتگان الهی بر روی زمین بودند و رنگ خداوند آن‌ها را به مقام رفیع شهادت رساند. و خوب است که ما هم باید مثل شهدا خودمان را به خداوند بسپاریم و در مسیر الهی حرکت کنیم تا خدا به ما رنگ الهی بزند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم ضمن غبارروبی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا، خانم رقیه شعبانی به معرفی معلم شهید آقای عباس نجفی پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha