خانواده شهدا، برکت و آبروی جامعه هستند

خانم کرمی مدیر مؤسسه آموزش عالی ریحانة‌الرسول ساوه، گفت: شهدا چشم و چراغ شهرها هستند و خانواده‌های شهدا سبب برکت و آبروی جامعه می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مرکزی،  به همت پایگاه بسیج فارغ‌التحصیلان و معاونت فرهنگی مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول سلام‌الله‌علیها، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، دیدار و گفتگو با خانواده "شهید حسین مصدقی" انجام شد.

این دیدار با حضور خانم کرمی، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول سلام‌الله‌علیها و جمعی از کادر و فرمانده پایگاه بسیج طلاب سطح سه در منزل "شهید حسین مصدقی" برگزار شد.

در این دیدار صمیمانه، مادر شهید ضمن بازگوکردن ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی "شهید حسین مصدقی" اظهار داشت: شهادت فرزندمان سعادتی است که او را در راه حق تقدیم کرده‌ایم. شهید دارای خصلت‌های اخلاقی بارزی بود و بسیار متواضع و فعال در امور مساجد بود.

در ادامه خانم کرمی افزود: شهدا چشم و چراغ شهرها هستند و خانواده‌های شهدا سبب برکت و آبروی جامعه هستند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه‌الرسول سلام‌الله‌علیها در این دیدار از مادر شهید والا مقام "حسین مصدقی" به پاس سال‌ها بردباری و صبوری با اهداء هدیه‌ای ناقابل تقدیر به عمل آورد.

یادآور می‌شود؛ شهید حسین مصدقی، دانش‌آموز مقطع سیکل در سن ۱۷ سالگی در ۳۰ آبان ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ منطقه پنجوین به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha