پیام تسلیت بانوان طلبه سیستان و بلوچستان به زنان لبنانی و غزه

بانوان طلبه استان سیستان و بلوچستان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله حمایت خود را از زنان لبنان و غزه و خانواده‌های ایشان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ سیستان و بلوچستان، بانوان طلبه استان سیستان و بلوچستان در پیامی، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله رضوان‌الله تعالی‌علیه حمایت خود را از زنان لبنان و غزه و خانواده‌های ایشان اعلام کردند.

متن پیام به این شرح است؛

"سید مقاومت شهادتت مبارک

 سید عزیز، ما طلاب خواهر، در دفاع از اسلام و مردم مسلمان مظلوم، زینب گونه ایستاده ایم و تا پای جان، گوش به فرمان ولی، راهتان را ادامه می‌دهیم زیرا می‌دانیم راهتان راه امام حسین علیه‌السلام است  و راه حسین، صراط مستقیم است.

 و اما سخنی به خواهرانمان در غزه و لبنان؛

خواهران عزیزمان، شهادت بزرگ مرد مقاومت را محضر آقا امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و شما شیرزنان تمدن‌ساز تبریک و تسلیت عرض نموده و بدانید با شهادت سیدمقاومت، فریاد "هیهات منا الذله" مان، را کوبنده‌تر از قبل به گوش صهیون خبیث، می‌رسانیم و با سخن، قلم و جان خود زینب‌گونه در دفاع از اسلام ایستاده و با عمل به این آیه نورانی "وَلَا تَرۡکَنُوٓاْ إِلَی ٱلَّذِینَ ظَلَمُواْ فَتَمَسَّکُمُ ٱلنَّارُ" انزجار خود را از ظالمان اعلام نموده  و به شما می‌گوییم " و انتم الاعلون" " و انتم الاعلون" "ان الله معکم"."

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha