رژیم صهیونیستی با این جنایت بزرگ خود را به پرتگاه زباله‌دان تاریخ نزدیک کرد

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اقدام دیوانه‌وار و وحشیانه رژیم صهیونستی گفت: با ترور دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله، رژیم صهیونیستی خود را بیش از گذشته بر فراز پرتگاه زباله‌دان تاریخ نزدیک کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد: 

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

اینجانب با تضرع و التجاء به درگاه خدای علیم و قدیر، شهادت بزرگمرد جهاد در برابر ظالمان، رهبر متفکر و دانشمند حزب الله، یاور مظلومان و عصاره ی جوانمردان عصر، شهید عزیز سید حسن نصر الله را به محضر رهبر گرانقدر انقلاب، امت اسلامی و جبهه مقتدر مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

سلسله جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی به اوج خود رسید تا فرزند مکتب حسینی و قهرمان جبهه مقاومت، مظلومانه به شهادت رسید.

"شهادت"، شایسته ترین پاداش برای بزرگ‌مردی بود که سال‌ها مجاهدت صادقانه در راه قدس، او را در بستر عافیت طلبی قرار نداد و تا آخرین لحظات عمر برای رسیدن به آرمان خویش تلاشی خالصانه داشت.

امروز اسرائیل کودک کش و جنایتکار با این اقدام دیوانه وار و وحشیانه، دروازه‌های جهنم و تباهی را به سوی خود بیش از ‌گذشته گشود و بر فراز پرتگاه زباله دان تاریخ نزدیک تر شد.

سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.

به یقین جوانان غیرتمند و آزادی‌خواه با حضور در مسیر این سید، جبهه مقاومت و همراهان شهیدشان، راه ارزشمندشان را ادامه خواهند داد.

در پایان مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌ نمایم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha