تجمع بانوان طلبه بسطام در پی ترور ناجوانمردانه سیدحسن نصرالله

خانم حسنی معاونت فرهنگی و تربیتی مدرسه علمیه فاطمه‌بنت‌اسد سلام‌الله‌علیها بسطام، از تجمع جمعی از بانوان، اساتید، فضلا، طلاب و دانش‌آموزان در این شهر در پی به‌ شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله و همرانش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / سمنان، خانم حسنی، از تجمع جمعی از بانوان، اساتید، فضلا، طلاب و دانش‌آموزان مدارس و کمیته امداد امام خمینی رحمت‌الله‌علیه در این شهر در پی به‌ شهادت رسیدن و ترور ناجوانمردانه شهیدالقدس سیدحسن نصرالله خبر داد.

وی با بیان اینکه این تجمع با حضور امام جمعه محترم شهر بسطام برگزار شد، افزود: روز گذشته هشتم مهرماه ساعت ۱۱ صبح و در صحن مطهر آستان مقدس امامزاده محمد علیه‌السلام و همچنین برای برپایی عزاداری و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی این تجمع انجام شد.

مقاومت، متوقف نخواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب امام جمعه بسطام، در این تجمع با تأکید بر اینکه راه مقاومت و مقابله با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی با به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله متوقف نخواهد شد، اظهار داشت: بلکه خون این شهید سبب تقویت آرمان‌های والای اسلام و آزادی‌خواهان جهان خواهد شد؛ شهید سیدحسن نصرالله به‌عنوان سیدمحورمقاومت، تنها متعلق به لبنان نبود، بلکه متعلق به امت اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان است.

وی تصریح کرد: بدون شک، خون این شهید اثربخشی بیشتری خواهد داشت زیرا وی تشکیلات و نیروهای مقاومی را برای مقابله با رژیم پوشالی صهیونیستی ایجاد کرد که هیچگاه از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

امام جمعه محترم این شهر بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این اجتماع ضمن حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و لبنان، جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این تجمع همچین با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون" حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha