ارسال پیام ضعف به دشمن، رژیم صهیونیستی را گستاخ‌تر خواهد کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با تأکید بر اینکه دشمن از گفتار و رفتار ما پیام می‌گیرد، گفت: دولتمردان جمهوری اسلامی باید بدانند که ارسال پیام ضعف به دشمن، باند رژیم صهیونیستی را گستاخ‌تر خواهد کرد و این قطعا ممنوع و حرام است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اسماعیلی، در مراسم سوگواری که به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت در مصلی امام خمینی رحمت‌الله‌علیه برگزار شد، گفت: دشمن به خیال خام خود در جنگ ۳۳ روزه ضعیف‌ترین حلقه‌ کشورهای منطقه را هدف قرار می‌دهد و آن طرح وهم‌آلود خاور دلخواه خود را کلید می‌زند، اما نمی‌دانست که بازوی سطبری مانند حزب‌الله و نصرالله در مقابل او ایستاده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: سیدحسن نصرالله افسانه‌ شکست‌ناپذیری و هیبت دروغین ارتش صهیونیست را به سخره‌ گرفت؛‌ و آسیب‌پذیری رژیم غاصب را به نمایش ‌گذاشت و به ملّت‌های عرب، عزّت بخشید.

وی با بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در مورد این شهید عزیز عنوان داشت: آنچه اتّفاق افتاد حجّتی از سوی خداوند بر همه‌ دولت‌ها و ملّت‌های اسلامی بود. و بار دیگر مصداق آیه شریفه «قَد کانَ لَکُم ءَایَةٌ فی فِئَتَینِ التَقَتَا فِئَةٌ تُقاتِلُ فی سبِیلِ اللَّهِ وَ أُخرَیٰ کافِرَةٌ یَرَونَهُم مِّثلَیهِم رَأی العَینِ وَ اللهُ یُؤَیِّدُ بِنَصرِهِ مَن یَشاءُ إِنَّ فی ‌ذَلِک لَعِبرَةً لِأُولی الأَبصارِ» متجلی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی، با بیان این قاعده که دشمن از گفتار و رفتار ما پیام خود را می‌گیرد، تأکید کرد: دولت‌مردان جمهوری اسلامی باید بدانند ارسال پیام ضعف به دشمن باند رژیم صهیونیستی را گستاخ‌تر خواهد کرد و این قطعا ممنوع و حرام است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha