پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان به‌مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله

خانم راضیه سلطان‌عباسی‌ندوشن مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، به‌مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / هرمزگان، خانم راضیه سلطان‌عباسی‌ندوشن، به‌مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان پیام تسلیت صادر کردند:

"بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُو اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.(سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

بار دیگر دست پلید و تجاوزکار دشمن به خون یکی از پاک‌ترین و شجاع‌ترین نیروهای اسلام، آغشته گشت و درخت تنومند اسلام بار دیگر آبیاری شد. 

انتظار شهادت سیدحسن نصرالله که با سال‌ها مجاهدت و ایثار در راه دفاع از اسلام و میهن خود عاشقانه مقاومت نمود، بالاخره به سر رسید و در وصال به محبوبش طعم شیرین شهادت را چشید.

با یاری خدا و پیام مقام معظم رهبری "بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند" ان‌شاءالله این شجره خبیثه به دست پرتوان جبهه مقاومت برای همیشه زمان نابود خواهد شد.

 مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران هرمزگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام که عمر با عزت خود را در راه دفاع از ملت لبنان و مردم مظلوم فلسطین گذراند، انزجار خود را از جنایتکاران و حامیان آنان اعلام می‌کند.

راضیه سلطان‌عباسی‌ندوشن
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان"

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha