بانوان قمی خواهان انتقام سخت از رژیم غاصب صهیونیستی

بانوان مؤمن و انقلابی قم در اقدامی پرشور و خودجوش با حضور مقابل بیوت مراجع عظام، خواهان انتقام سخت و قاطع از رژیم جنایتکار صهیونیستی شدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، بانوان مؤمن و انقلابی قم امروز در اقدامی خودجوش و پرشور با حضور در مقابل بیوت مراجع عظام از جمله آیت‌الله نوری همدانی خواهان اقدام فوری مسئولان مقابل جنایت رژیم صهیونیستی شدند.

بانوان حاضر در این جلسه با تأکید بر اینکه ملت مؤمن و انقلابی ایران هرگز حاضر به سازش نبوده و مهم‌ترین پشتیبان جبهه مقاومت هستند از مراجع عظام در قالب شعار و برگزاری مجلس عزاداری خواهان پاسخ قاطع و فوری مسئولان در مقابل شهادت شهید نصرالله شدند.

این بانوان با تأکید بر اینکه هرگز نباید امر ولی خداوند بر روی زمین باقی بماند، با تأکید بر لبیک‌گویی مسئولان به امر امام خامنه‌ای برای حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت؛ نابودی کامل اسرائیل را پاسخ مناسب به جنایت‌های اخیر این رژیم کودکش عنوان کردند.

بانوان مؤمن و انقلابی با اشاره به اینکه تا آخرین قطره خون خود پاسدار ولایت و امر ولایت هستند؛ از مراجع عظام و آیت‌الله نوری همدانی درخواست کردند که از مسئولان درخواست کنند که با اقدام فوری و قاطع، پاسخ رژیم کودکش اسرائیل را بدهند.

لازم به ذکر است، بانوان مؤمن و انقلابی قم شب گذشته نیز با اجتماع در شبستان بزرگ خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) خواهان پاسخ فوری و در خور فرماندهان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و دولتمردان به جنایت‌ها و اقدام شنیع ارتش رژیم صهیونیستی شدند و همچنین یادآور می‌شود بانوان مؤمن و انقلابی قمی تا رسیدن به مطالبه خود همواره در میدان حمایت از ولایت و مظلومان لبنان و فلسطین حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha