شهید سیدحسن نصرالله از رهبران آگاه و کم‌نظیر بود

حجت‌الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب، گفت: سیدحسن نصرالله یکی از رهبران شجاع، آگاه و کم‌نظیر بود که دشمنان خبیث سالیان سال به دنبال ترور او بودند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفاهانی، در مراسم سوگواری و گرامیداشت یاد و خاطره سیدمقاومت شهید حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان، ضمن تبریک و تسلیت به محضر مبارک امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، اظهار داشت: شهید مقاومت یکی از رهبران شجاع، آگاه و کم‌نظیر بود که دشمنان سالیان سال به دنبال ترور او بودند.

وی گفت: شهادت هنر مردان خداست و رهبر مقاومت نیز یکی از مردان خدا بود که آرزوی شهادت داشت و در نهایت نیز به این آرزوی دیرینه‌ دست یافت.

امام جمعه شهرستان خنداب، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر اینکه؛ 'عامل نفوذ و نفاق از همه چیز خطرناک‌تر است، باید مراقب نفوذ باشیم'، تصریح کرد: عامل شهادت رهبر مقاومت نفوذ است و ما نباید این مسأله‌ را کوچک قلمداد کنیم.

وی اظهار کرد: جهان کفر بداند با شهادت مردان بزرگی چون شهدای مقاومت پرچم اسلام پایین نمی‌آید، بلکه مردان‌خدای دیگری وجود دارند که پرچم را حفظ و بالا نگه می‌دارند.

حجت‌الاسلام صفاهانی، ابراز کرد: از صدر اسلام تا کنون دشمن درصدد پایین آوردن پرچم اسلام بوده‌اند که به یاری خداوند به اهداف خود نخواهند رسید و ان‌شاءالله این پرچم به دستان صاحب اصلی‌اش خواهد رسید و این وعده صادق از طرف خداوندمتعال است.

وی در پایان با بیان اینکه شهیدمقاومت دارای ویژگی‌های برجسته‌ای چون شجاعت، آگاهی و ولایت‌مداری بود، یادآور شد: راه این شهید بزرگ تا پیروزی اسلام بر کفر ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha