لبیک خدیجه‌وار بانوان قمی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی

بانوان قمی با تقدیم دارایی‌های خود به محور مقاومت، به فرمان جهاد مقام معظم رهبری لبیک گفته و در جهاد علیه رژیم صهیونیستی سهیم شدند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نهضت مقاومت و میدان مبارزه با صهیونیست‌ها خط مقدم تمام آزادگان جهان است و امروز شاهد خیزش آزادگانی هستیم که چه زن باشند و چه مرد، می‌خواهند با تمام توان اعلام کنند در کنار حزب الله مقتدر هستند.

فتح قله‌های افتخار گاهی به دستِ دست‌های مبارز مردانی که رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهند؛ انجام می‌شود و گاهی به دست شیرزنانی که از بهترین‌های آن‌چه که دارند، می‌گذرند و آزادگان این فتح الفتوح‌ها با را لبیک گفتن به مقام عظمای ولایت فقیه رقم می‌زنند.

حالا این‌جا، در شهر قم مقدسه، شیر زنانی با اهدای طلاهای خود به جبهه مقاومت در پاسخ به فرمان جهاد امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که فرمودند: بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند؛ لبیک گفتند، همان‌ها که تفسیر آیه ۸۸ سوره مبارکه التوبه شدند که می‌فرماید؛ لٰکِنِ الرَّسولُ وَالَّذینَ آمَنوا مَعَهُ جاهَدوا بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم ۚ وَأُولٰئِکَ لَهُمُ الخَیراتُ  وَأُولٰئِکَ هُمُ المُفلِحونَ.

لبیک خدیجه‌وار بانوان قمی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی

همان زنانی که در مکتب ام‌المومنین بانو خدیجه کبری(س) نِمُو کرده پویش خود را نیز به تاسی از ایشان، راه انداخته‌اند که همین زنان قطعا تربیت‌کنندگان زنانی از جنس بهانه‌خلقت یعنی بانو فاطمه‌زهرا(س) و مردانی همچون امام حسن(ع) و امام حسین(ع)، سرور شهیدان اهل بهشت هستند و فرزندان این زنان همه‌شان قطعا «سید حسن نصرالله‌ها» و «سردار سلیمانی‌ها» خواهند بود.

هشدار! که پیروزی مقاومت بسیار نزدیک است و این زنان شیعه ایرانی که آماده فدا کردن فرزندان و اموال خود در راه فرمان رهبری(مدظله‌العالی) هستند؛ بسیار قوی تر از دیروز ظاهر خواهند شد؛ هم اکنون این تازه آغاز ماجراست.

لبیک خدیجه‌وار بانوان قمی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی

همان‌گونه که خداوند در آیه ۴۰ سوره مبارکه الحج آیه فرموده‌ است؛ الَّذینَ أُخرِجوا مِن دِیارِهِم بِغَیرِ حَقٍّ إِلّا أَن یَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ وَ لَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمَت صَوامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ یُذکَرُ فیهَا اسمُ اللَّهِ کَثیرًا وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ، همانها که از خانه و شهر خود، به ناحق رانده شدند، جز اینکه می‌گفتند؛ پروردگار ما، خدای یکتاست! و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعه‌ها و معابد یهود و نصارا و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گردد! و خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است.»و قطعا وعده خداوند حتمی و قطعی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha