شهید سیدحسن نصرالله یک رهبر مدبر سیاسی بود

نشست بصیرتی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بافق در مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها بافق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین زارع، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بافق، در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها بافق، با اشاره به حمله سپاه مقتدر جمهوری اسلامی ایران بر علیه مواضع نظامی رژیم اشغالگر در عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: این حملات به تأسیسات نظامی بود ولی اگر قرار باشد پاسخی از طرف رژیم صهیونیستی داده شود به گفته مسئولین کشور، یک حمله مجدد در وسعت بیشتری و به زیرساخت‌های اقتصادی این رژیم جعلی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جنگ، جنگ است و با احساسات پیش نمی‌رود بیان کرد: بنابراین هم باید هزینه کرد و هم هزینه پرداخت و در این شرایط باید آمادگی کافی داشت و جامعه را نیز آماده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارع، بیان کرد: برای حمله به دشمن باید چند دلیل وجود داشته باشد؛ زدن علاوه بر اینکه باید دستاورد داشته باشد لازم است با کمترین هزینه بازدارندگی نسبی داشته باشد.

وی ضمن بیان شخصیت رهبر مقاومت سیدحسن نصرالله بیان کرد: شهید سیدحسن نصرالله یک رهبر مدبر سیاسی بود.

در پایان مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بافق، توصیه به جهاد تبیین حول شخصیت رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در تمام عرصه‌ها کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha