دوره‌های آموزش حرفه‌ای توییت نویسی با عنوان قلم‌های کوتاه و گویا ویژه خواهران طلبه برگزار شد

سرپرست معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران استان قم از برگزاری دوره‌های آموزش حرفه‌ای توییت نویسی با عنوان قلم‌های کوتاه و گویا ویژه خواهران طلبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم قربانی قمی، سرپرست معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران استان قم بیان کرد: با توجه به اهمیت جملات کوتاه و گویا و اثرگذاری آن در فضای مجازی بر ذهن و اندیشه مخاطبان، تصمیم گرفته شد دوره کارگاهی توییت نویسی با عنوان دوره «قلم های کوتاه و گویا» ویژه خواهران طلبه برگزار شود.

وی ادامه داد: از تاریخ ۶ شهریور ماه، دوره توییت نویسی با حضور خانم رحیمی، مدرس دوره به صورت برخط در ۴ جلسه، برگزار شد که از ویژگی های این دوره، می توان به برگزاری گارگاهی دوره، اشاره کرد.

سرپرست معاونت آموزش استان قم افزود: شرکت کنندگان دوره ضمن انجام تمرینات درباره هر کدام از اصول آموزشی در هر جلسه به مباحثی مانند، چیستی توییت، مخاطب توییت، ویژگی متن توییت، بررسی شش اصل ضروری در توییت نویسی از جمله استفاده از کلیشه ها، حذف کلمات اضافی، کنترل عصبانیت و آموزش اصول کاربردی در توییت نویسی و از استفاده از نکات لازم برای درج هشتگ، پرداختند.

قربانی قمی در پایان اشاره کرد: این دوره دارای پشتیبانی و تمرین یک ماهه برای شرکت کنندگان است که در گروه پشتیبان دوره انجام می شود.

انتهای پیام/

دوره‌های آموزش حرفه‌ای توییت نویسی با عنوان قلم‌های کوتاه و گویا ویژه خواهران طلبه برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha