فضای مجازی از ابزارهای دشمن است

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدعلی عدالت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی، با اشاره به ابزارهای نفوذ دشمن گفت: یکی از ابزارهای دشمن، فضای مجازی است؛ اطلاعات، تصاویر و مطالبی که در گوشی‌های موبایل وجود دارد همه در تصرف یهود است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / مرکزی، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها اراک، نشست اخلاقی _ سیاسی‌ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محمدعلی عدالت، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی، در این مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدالت، اظهار داشت: در قرآن کریم بیشترین آیات درباره قوم یهود آمده است، درباره اقوام مختلف صحبت شده و بیشترین اذیت و آزار هم از جانب یهود به حضرت پیامبراکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم رسیده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی خاطر نشان کرد: یهود یک قوم متعصب، لجوج، بهانه‌گیر و سست ایمان بود که با دیدنِ آن همه معجزات و کرامات و برکات آسمانی از جانب حضرت موسی علیه‌السلام به پیامبرشان گفتند ما به خدای تو ایمان نمی‌آوریم تا او را ببینیم. این‌ها از ابتدا ترور فیزیکی و شخصیتی در دستورِ کارشان بوده است.

وی افزود: اطرافیان معاویه هم که ظاهراً اسلام آورده بودند همگی یهو

دی‌های متعصب و بد ذات بودند، حتا توطئه شهادت حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام کار یهود بود، شهادت امام حسن‌مجتبی علیه‌السلام نقشه‌ یهود بود و عاشورا هم نقشه‌ یهود بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عدالت، تصریح کرد: یکی دیگر از ابزارهای دشمن، فضای مجازی است؛ اطلاعات، تصاویر و مطالبی که در گوشی‌های موبایل وجود دارد همه در تصرف یهود است. گوشی‌های موبایل این جاسوس تام‌الاختیار یهود، در دستانِ ماست. دزدی علوم در دستور کارشان است. دانشمندان را ترور می‌کنند و اختراعات و ابداعات آن‌ها را به‌ نام خودشان ثبت و ضبط می‌کنند، اما سؤال اینجاست که کدامیک از ما می‌تواند ۲۰ دقیقه بدون موبایل بسر ببرد؟

وی بیان کرد: دشمن گاهی ابزار دیگری هم استفاده می‌کند و آن ابزار نفوذ است و جالب است بدانید که یکی از نزدیکترین افراد به سیدحسن نصرالله که هشت سال کنار او بود، از افسرانِ موساد بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان مرکزی در پایان یادآور شد: ظهور از وعده‌های الهی است و خداوند در وعده‌هایش خلف وعده نمی‌کند.

انتهای پیام/

فضای مجازی از ابزارهای دشمن است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha