انقلاب اسلامی، سد محکمی بر زیاده‌خواهی دشمنان است

کارشناس مسائل سیاسی سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی، گفت: دشمنی غرب با ایران، بر سرِ ایرانِ قوی است و انقلاب اسلامی سد محکمی برسرِزیاده خواهی آنان بود.

به گزارش‌ پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران/ استان مرکزی، به همت مدرسه علمیه ریحانة‌النبی سلام‌الله‌علیها اراک، نشست سیاسی با موضوع بررسی شرایط منطقه با حضور آقای امیرحسین بیاتی، کارشناس مسائل سیاسی و طلاب در این مدرسه برگزار شد.

آقای بیاتی بیان کرد: یک کشور برای موفقیت، نیازمند مؤلفه‌های قدرت است و یکی از شاخصه‌های قدرت، وسعت کشور و سرزمین است.

وی افزود: دومین مؤلفه قدرت، جمعیت و دانش یک کشور می‌باشد و با توجه به اینکه ایران از قدیم‌الایام مهد علم و دانش بوده، حضور دانشمندانی مثل خواجه نصیرالدین طوسی، ابوریحان و.... چشمگیر بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی در اراک، تصریح کرد: بعد از ورود اسلام به ایران، ایران پیشرفت زیادی داشته، چون نگاه اسلام به علم یک نگاه متفاوت بود، همان‌طور که حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی می‌فرمایند؛ "العلم سلطان: علم و دانش قدرت است" هر که داشته باشد قدرتمند می‌شود و هر که نداشته باشد سلطه‌پذیر خواهد شدـ

بیاتی اظهار داشت: در زمان پادشاهی پادشاهانِ ایران، مؤلفه‌های قدرت ایران رو به زوال رفته بود، و بیشتر قسمت‌های سرزمین ایران به کشورهای دیگر واگذار شد.

وی در ادامه گفت: دشمنی غرب با ایران، سرِ ایرانِ قوی است و انقلاب سد محکمی بر سرِ زیاده‌خواهی آنان بود. جنگ تحمیلی آغاز شد و به جای تسلیم و سازش تبدیل به گفتمان مقاومت شد.

بیاتی گفت: با گفتمان مقاومت کشور ایران در زمان جنگ تحمیلی تقسیم نشد و این مقاومت تبدیل به مقاومت فعال شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها وقتی به افغانستان رفتند همه نظرات این بود که آمریکا بعد از افغانستان به ایران خواهند آمد، اما سردار شهید سلیمانی، با تشکیل جبهه مقاومت کاری کرد که حتا فکر حمله به ایران برای آمریکایی‌ها و دست پرورده‌اش داعش، غیرممکن بود.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی،  در پایان یادآور شد: امروز ما در جنگ تمام عیار هستیم، اما ملت ایران در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کند و این امنیت را مدیون ایثارگری شهدا هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha