رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی دستاوردی به‌دست نیاورده است

خانم فاطمه مجاهد معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، گفت: مدت یک‌سال از طوفان‌الاقصی می‌گذرد و رژیم صهیونیستی دستاوردی به‌دست نیاورده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / بوشهر، خانم فاطمه مجاهد، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و همچنین استاد حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفتگویی اظهار کرد: ولایت در اسلام شئون متعددی دارد که فقدان هر یک سبب نقص در بروز جایگاه ولایت اسلامی در جامعه می‌شود و یکی از مهم‌ترین آن‌ها مردم جامعه است‌.

وی با بیان اینکه پشتیبانی مردم از اوامر ولی آنقدر مهم است که اگر حذف شود عملاً ولایت ظاهر نمی‌شود، گفت: همان‌طور که حضرت پیامبراکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم و همه امامان معصوم علیهم‌السلام برای اجرای فرامین الهی نیازمند همراهی اکثریت جامعه بودند از آن‌جا که ولایت مطلقه فقیه در فرهنگ اسلامی در زمان غیبت جایگاه و شأن امام معصوم را دارد بنابراین حضور مردم و پشتیبانی از اوامر ولی فقیه اصلی مهم و غیرقابل انکار است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی در سال ۱۳۵۷ تاکنون در حال جنگ بوده است یک روز در شلمچه و فاو، روزی دیگر در عراق و سوریه و یمن، امروز در غزه و لبنان و….. این به‌معنای جنگ طلب‌بودن جمهوری اسلامی ایران نیست؛ بالعکس چون انقلاب ایران حامل پیام مهم ایستادگی در مقابل ظالم برای تمام آزادی‌خواهان عالم است و خود به‌عنوان یک الگوی عملی موفق مطرح شده است مورد هجمه قرار گرفته و می‌گیرد.

خانم مجاهد عنوان کرد: امروز غزه و لبنان خط مقدم جهاد و دیوار مستحکم دفاعی ایران هستند و بر اساس آیات قرآن یهود، دشمن سرسخت مسلمانان است و جز با نابودی کامل مسلمین راضی نمی‌شود؛ بنابراین کوتاه‌آمدن سبب گستاخ‌تر شدن رژیم غاصب صهیونیستی می‌شود.

وی تصریح کرد: مدت یک‌سال از طوفان‌الاقصی می‌گذرد و رژیم غاصب، در غزه‌نوپا به لحاظ تجهیزات نظامی اما راسخ و استوار در ایمان و اعتقاد، دستاوردی به‌دست نیاورده است و اکنون با توسعه مناطق جنگی گمان می‌کند که می‌تواند راه برون‌رفتی برای خود پیدا کند و از طرفی با ترور شخصیت‌ها و رهبران گمان می‌کند می‌تواند چراغ هدایت را کم‌سو کند؛ اما نمی‌داند تأسی مسلمانان جهان از «هیهات منه الذله» حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام است و آرزوی ما شهادت است و برای نائل آمدن به این توفیق دعا می‌کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاکید کرد: هیچ ترس و واهمه از ارعاب و تهدید دشمن نداریم و نماز جمعه نصر ولی از برخی جهات تداعی‌کننده نماز ظهر عاشورای حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام بود.

وی با اشاره به وحدت بیان شده از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در نماز جمعه نصر، افزود: با وجود تهدیدات دشمن نائب امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، حدود سه ساعت در پخش زنده و جلو چشم تمام جهانیان با قدرت، اقتدار و صلابت حضور یافتند و در عمل و کلام مانند امام راحل رحمت‌الله‌علیه تأکید داشتند که "دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند."

خانم مجاهد گفت: از شکوه و عظمت مراسم روز جمعه حضور گسترده و میلیونی مردم ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که به تمام دنیا بفهمانند، امر ولی‌فقیه مطاع است و در هیچ شرایطی ایشان را تنها نمی‌گذاریم و اگر امروز ایران اسلامی عزت ، اقتدار ، امنیت و آرامش دارد به‌واسطه گوش‌فرادادن به فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است.

وی در پایان یادآور شد: قطعاً آنچه لرزه بر اندام سگ هار صهیونیستی می‌اندازد، هزاران‌بار بیش از وعده صادق ولایتمداری مردم جان‌برکف است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha