نشست طلاب سئوکار در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌الزهرا آبادان

نشست طلاب سئوکار در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در آبادان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / خوزستان، نشست طلاب سئوکار با حضور رئیس اداره ارتباطات و تعاملات پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها آبادان برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با حضور آقای نصاری، رئیس اداره ارتباطات و تعاملات پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، خانم طاهرپوریانی معاونت آموزش مدرسه و مدیر سایت گلدون گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد تیم آموزشی سایت گلدون به حاضرین ارائه داد.

وی عنوان کرد: برگزاری بیش از ۳۰ نشست و ۲۰ کارگاه آموزشی در زمینه نویسندگی، سوادرسانه و کاربردفناوری در پژوهش از جمله فعالیت‌های این گروه است که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها در آبادان، در ادامه صحبت‌های خود افزود: از ۲۰ شهریور تا به امروز ۷۰ دوره آموزشی برگزار شده است که منجر به آموزش پنج هزار طلبه و تربیت ۲۰ استاد، ارزیاب مقالات کوتاه نوشت سئو و همچنین تدوین سرفصل‌های درسنامه سئو شده است.

خانم طاهرپوریانی با بیان موفقیت‌های طلاب سئوکار گفت: طلاب سئوکار برای نخستین‌بار توانستند در جشنواره بانوی کرامت، بخش کوتاه‌نوشت، مقالات سئو شده را در کنار مقالات علمی دیگر بارگذاری کنند.

در ادامه این نشست، آقای نصاری، درباره اهمیت‌های سئومحتوا توضیحاتی به حاضرین در نشست ارائه داد و عنوان کرد: آینده سپهر مجازی در این نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی رقم خواهد خورد. لذا تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا همه سئوکار ماهر و استادپرور شوید.
 
وی در پایان ضمن تشکر از زحمات گروه آموزشی سایت گلدون یادآور شد: در این کار جهادی که برای رساندن اصل مطالب دینی به دست مردم جهان است، جدیت و پشتکار داشته باشید و برای پیشرفت در این مسیر مقدس، توسل به معصومین علیهم‌السلام را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha