آغاز فراخوان مسابقه "تراث القرآن" در حوزه‌های علمیه خواهران

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، از آغاز مسابقه "تراث القرآن" به منظور ارسال طرح و ایده های نو و خلاقانه در عرصه های مختلف قرآنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین آرش رجبی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به جایگاه والای قرآن در حوزه‌های علمیه خواهران و ضرورت جذب مخاطبان به برنامه‌های قرآنی اظهار کرد: با هدف جمع‌آوری ایده‌های نو و بهره‌برداری از پیشنهادات و نظرات کارشناسان در حوزۀ برگزاری طرح و برنامه‌های قرآنی و در راستای تحقق اهداف، سیاست‌ها و راهبردهای حوزه‌های علمیه خواهران، فراخوان مسابقۀ "طرح و ایده‌های قرآنی" با توجه به نیاز استان‌ها و مدارس علمیه و با رویکردی خلاقانه و نوآورانه، در دستور کار معاونت فرهنگی- تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران قرار گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران، از جمله شرایط شرکت در این فراخوان را ارائه ایده‌ها و طرح با رویکرد آموزشی یا تبلیغی_ترویجی و با توجه به نیازهای موجود در عرصه قرآنی و نیز برخورداری از قابلیت اجرا عنوان کرد.

وی اشاره کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه "تراث القرآن"، می‌توانند از طریق معاون فرهنگی مدارس و استان و یا از طریق سامانه سیما در قالب ارائه تکلیف، نسبت به ارسال طرح های پیشنهادی خود تا تاریخ ۲۰ آبانماه اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی بیان کرد: امتیاز شرکت در این فراخوان را بهره‌برداری از ایده‌های منتخب، جهت اجرا توسط معاونت فرهنگی_تبلیغی در ستاد و صف، تقدیر از  ۵ تا ۱۰ طرح برتر قرآنی با جوایز نقدی عنوان کرد.
 
انتهای پیام/

آغاز فراخوان مسابقه "تراث القرآن" در حوزه‌های علمیه خواهران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha