مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) واوان

مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله در واوان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / تهران، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر، مهندس نایبی شهردار منطقه ۳ اسلامشهر و جمعی از مسئولین شهری و اساتید حوزه و دانشگاه، معارفه سرکار خانم مرادلو به عنوان مدیر مدرسه حوزه علمیه خواهران الزهرا سلام‌الله‌علیها در واوان، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کبیریان، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران، در این مراسم طی سخنانی کوتاه، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه‌السلام، از زحمات امام جمعه اسلامشهر از ابتدای حضورشان در شهرستان اسلامشهر در راستای بهبود و پیشرفت حوزه‌های علمیه و همچنین سرکار خانم مرادلو تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی در ادامه به بیان مسائلی در باب تببین اهمیت جایگاه و ویژگی‌های حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت.

مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) واوان

حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی از زحمات سرکار خانم مرادلو، اساتید، هیأت امنا و همچنین مهندس نایبی و مجموعه شهرداری منطقه ۳ که برای مرمت و بازسازی ساختمان حوزه علمیه خواهران الزهرا تلاش مضاعف داشتند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

یادآور می‌شود؛ حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری، با تأکید، پیوند بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه را با اهمیت و نقش این دو را در تربیت نسل انقلابی و رهرو اهل بیت علیهماالسلام مهم دانست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha