بانوان طلبه اصفهانی در خط مقدم حمایت از مقاومت؛ رزمایش مصاف ۵ آغاز شد

در پی فرمان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت، اولین گردهمایی حضوری رزمایش مصاف ۵ با هدف آموزش و آماده‌سازی بانوان داوطلب برای فعالیت در این عرصه، در یکی از مدارس حوزه علمیه خواهران به عنوان اولین مقر عملیاتی این رزمایش آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران / اصفهان، خانم ملیحه فلاحیان‌بیشه، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان، با اعلام خبر برگزاری اولین رویداد و گردهمایی حضوری با حضور صد نفر از بانوان طلبه و داوطلب پشتیبانی از جبهه مقاومت گفت: این فعالیت پس از عملیات طوفان‌الاقصی در آبان‌ماه سال گذشته و در حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه آغاز شد. از آن زمان، این گروه به تولید کلیپ‌ها، عکس‌نوشته‌ها و پیام‌های متنی در فضای مجازی پرداخته و همچنان فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

وی همچنین به شهادت شهید والامقام جبهه مقاومت، سیدحسن نصرالله، اشاره کرد و گفت: در پی فرمان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت، اولین گردهمایی حضوری رزمایش مصاف ۵ با هدف آموزش و آماده‌سازی بانوان داوطلب برای فعالیت در این عرصه، در یکی از مدارس حوزه علمیه خواهران به عنوان اولین مقر عملیاتی این رزمایش برگزار می‌شود.

خانم فلاحیان‌بیشه، یکی از محورهای فعالیت این رزمایش را برگزاری دوره آموزشی احکام ویژه جهاد برای بانوان داوطلب معرفی کرد که با حضور ۵۰ نفر از آن‌ها انجام می‌شود. همچنین، در کنار این دوره، آموزش کمک‌های اولیه و آمادگی دفاعی نیز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد که از دیگر برنامه‌های جانبی اولین مرحله رزمایش، تهیه بیش از دویست کیلوگرم محصولات خانگی طلاب و تخصیص درآمد آن به جبهه مقاومت، توزیع حدود ۵۰۰ کلاف کاموا برای تولید پوشاک گرم و ارسال آن به لبنان و اجرای طرح شهید زاهدی برای اهدای طلا به دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، به‌منظور کمک به مردم مظلوم لبنان است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان، در ادامه افزود که یکی از ویژگی‌های برجسته این رزمایش، تأمین مالی طرح توسط خود بانوان است.

یادآور می‌شود؛ در حاشیه این رزمایش، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان "انس با امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه"، و روایتگری از شهدا نیز اجرا خواهد شد. لازم به ذکر است که ثبت‌نام از داوطلبین برای برنامه‌های فوق در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha