نشست هیأت امنای مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی هیأت امنای مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها در اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران / مرکزی، جلسه‌ هم‌اندیشی هیئت امنای مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها در اراک، با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در این جلسه در باره مسائل جاری مدرسه، بحث و تبادل نظر گردید و پیشنهاداتی از سوی اعضای هیأت امنا درباره راهکارهای ارتقاء مسائل فرهنگی، آموزشی و پژوهشی طلاب مطرح شد.

در ادامه خانم منصوره حاج‌محمدحسینی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها در اراک از اجرای طرح اربعین تعالی در این مدرسه به‌عنوان یکی از مدارس پایلوت کشوری گزارشی ارائه داشت و مقرر شد به منظور ارتقاء کیفی فضای معنوی طلاب جدیدالورود به اردوی زیارتی سفر به استان قم، در روزهای آتی اعزام شوند.

وی ضمن معرفی و بیان جایگاه فرهنگی و تربیتی قرارگاه فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها در اراک، فعالیت‌های این قرارگاه را در سال ۱۴۰۳ با رویکردی جدید و برنامه‌های متنوع اعلام کرد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در ذیل این قرارگاه کانون‌های فرهنگی با عناوین گوناگون کانون نورالثقلین ویژه فعالیت‌های قرآنی و روایی، کانون زن و خانواده، کانون هلال‌احمر، کانون تربیت‌بدنی، کانون فعالیت‌های رسانه‌ای و کانون بسیج مدرسه فعالیت خواهند داشت.

وی در پایان یادآور شد: محل فیزیکی استقرار کانون‌ها در طبقه دوم مدرسه خواهد بود و هر یک از کانون‌ها در محیط مجزا به ارائه فعالیت‌های خود خواهند پرداخت و مسئولین کانون‌ها موظفند در پایان هر فصل به مسئول قرارگاه گزارشی از پیشرفت کمی و کیفی، کار کانون خود را ارائه نمایندکه به استحضار اعضای هیأت امنا خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha