ارسال بیش از ۴۰۰ فعالیت تبلیغی به جشنواره "ایده‌های تبلیغی جنات"

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات تخصصی گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ فعالیت تبلیغی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و هدف این است که فعالیت‌های میدانی به عنوان مدل و الگو برای سایر مبلغین معرفی شود.

اباذر جعفری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در خصوص برگزاری جشنواره ایده‌های تبلیغی جنات، اظهار کرد: جشنواره نوآوری‌های تبلیغی جنات در لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری در اولویت‌بخشی به تیلیغ و تغییر نگاه رایج به این امر و مرتبه اول قرار دادن آن انجام شده است.

 مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: این جشنواره با تصویب شورای هماهنگی عالی نهادهای حوزوی برگزار می‌شود، اجرا به دفتر تبلیغات واگذار شده و با مشارکت تمام نهادهای حوزوی، مشارکت صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: کمیته علمی و اجرایی جشنواره شکل گرفته و این جلسه ششم است که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود و به بررسی رویدادهای جشنواره و معرفی داوران پرداخته خواهد شد. 

جعفری در خصوص اهداف جشنواره، ابراز کرد: با توجه با اینکه فعالیت‌های تبلیغی سابقه دیرینه‌ای در حوزه‌ها داشته، اقداماتی که برای توسعه و تعمیق این فعالیت‌ها لازم بوده، استفاده از خلاقیت و نوآوری متناسب با شرایط زمانه است که در این راستا فعالیت‌های خوبی از طرف مبلغین صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات تصریح کرد: متاسفانه در مدل‌سازی و مستند کردن تبلیغات خلاقانه کاری صورت نگرفته، این جشنواره با موضوع فعالیت‌های نوآورانه و خلاق در عرصه‌های تبلیغی برگزار می‌شود که این ایده‌ها باید در مرحله عمل پیاده شده باشند. 

جعفری با اشاره به مبلغانی که دارای این فعالیت نوآورانه در عرصه تبلیغ باشند، گفت: مبلغان می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و جشنواره در راستای مستند کردن فعالیت تبلیغی آن‌ها و تبدیل به یک مدل و الگو برای سایر مبلغان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

وی عنوان کرد: جوایز مادی نیز برای جشنواره در نظر گرفته شده است که به آدرس سامانه جشنواره janat.ir@ قابل دسترسی است و داوطلبان می‌توانند از فرآیند و شرایط جشنواره مطلع شوند. 

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات مطرح کرد: این جشنواره با محوریت فعالیت‌های میدانی است؛ یعنی خدمات و محصولات تبلیغی که در میدان قابل استفاده است شرکت داده خواهند شد.

وی در ادامه افزود: فعالیت‌های مجازی و رسانه‌ای صرف در این جشنواره حضور نخواهند داشت، ولی اگر فعالیت میدانی امتداد مجازی یا رسانه‌ای داشته باشد می‌تواند به عنوان یک مزیت و شاخص در داوری لحاظ شود.

جعفری به دو برنامه جنبی در کنار جشنواره پرداخت و گفت: رویدادهایی است که در آن‌ها فعالیت‌های برتر در طول جشنواره خواهند آمد و فعالیت خود را در این چند ماه ارائه خواهند داد تا بقیه مبلغان آموزش ببینند و نقطه‌نظر داوران در آن رویداد گفته خواهد شد و فعالیت و ایده منتخب در هر رویداد هدیه‌ای از طرف دبیرخانه دریافت خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: برنامه جنبی دیگر نشست‌های تخصصی متناسب با موضوعات تبلیغی است که در طول زمانی که تا جشنواره داریم برگزار خواهد شد، پس از اختتامیه جشنواره هم برنامه‌ها تمام نخواهد شد و برنامه‌های حمایتی و مستندسازی و تدوین الگو از فعالیت‌ها و بحث توسعه و تکثیر از گسترش دامنه فعالیت‌ها را خواهیم داشت. 

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات در پایان گفت: فراخوان جشنواره در اسفندماه ۱۴۰۲ منتشر شد ولی به دلایل اتفاقات اخیر، فعالیت جدی‌تر از مهرماه آغاز شده و تاکنون هم بیش از ۴۰۰ فعالیت به دبیرخانه رسیده است ‌که این رقم رو به افزایش است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha