دشمن درصدد نابودی اقتصاد مملکت است
228262

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه ابراز داشت: دشمن درصدد نابودی اقتصاد مملکت است و عده ای نیز در داخل کشور نیز با دشمن همراه شده اند.

 به گزارش خبرگزاری کوثر از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین صفاری زاده در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج طلاب بقیه الله و معارفه خانم نوراللهی به عنوان فرمانده پایگاه در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرمانشاه طی سخنانی بر ضرورت بصیرت افزایی طلاب بسيجي تاکید کرد.

وی سر منشاء تمام فتنه ها را حب دنیا دانست و گفت: پیامبر(صلی الله علیه وآله) در طول سه سال زندگی در شعب ابی طالب، شرایط سختی را متحمل شدند اما با این وجود اطرافیان حضرت از جمله، حضرت زهرا(سلام الله علیها) از پدر گرامی شان و انقلاب پیش رو محافظت و پشتیبانی کردند.

وی بیان کرد: امام خمینی(رحمه الله علیه) فرمودند که" با توسل به دامن آمریکا، ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید، از گرگ ها و درنده ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید؛ ابر قدرت ها آن موقع که پای منافع خود باشد شما را فدا می کنند و منافع خود را ملاک قرار می دهند."

مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه ابراز داشت: دشمن می خواهد اقتصاد مملکت را نابود کند بنابرین باید با اهداف دشمن مقابله کرد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین فاضلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در توصیه به طلاب بسیجی گفت: ورود در بسیج امری ساده است اما تکلیف این امر برای ما مسئولیت دارد.

وی افزود: طلاب بسیجی باید بصیرت لازم را داشته باشند و شرایط را طوری تحلیل کنند که در ایمان و صلابت آنها اثر گذار بوده، به گونه ای که الگوی ویژه ای در آخر الزمان باشند.

برچسب‌ها