طلاب بايد خود را به دانش و ابزار پيشرفته روز مجهز كنند
233014

«خانم روحبخش» با اشاره به اهميت توجه طلاب به امر تبلیغ، گفت: مبلغان باید با مطالعه و تحقیق هاي گسترده، خود را به علم دين و دانش و ابزار پيشرفته روز مجهز كنند.

«خانم روحبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري «كوثر» از هرمزگان، بیان کرد: تبلیغ به معنای رساندن حقایق و واقعیتها به گوش مردم جهان و ارتقاء سطح آگاهی آن ها است‌.
وی با بيان اينكه تبلیغ دین از وظایف علمای دین است، افزود: پیامبران الهی به عنوان اولین مبلغان دین خدا با قول و فعل خود رسالت مهم خود يعني تبلیغ دین خدا را انجام دادند.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) جزيره کیش اهداف دشمن را در  تهاجم فرهنگی تغییر باورهای مردم دانست و تصریح کرد: در شرايط كنوني مبلغان باید بیش از پیش به امر تبلیغ توجه كنند و با مطالعه و تحقیق هاي گسترده، خود را به علم دين و دانش و ابزار پيشرفته روز مجهز كنند و با هماهنگي بين قول و فعل خود در امر تبلیغ گام های موفقی را بردارند.
خانم روحبخش افزود: در راستاي تقويت و رشد مبلغان ديني، كارگاه هاي آموزشي با عنوان تبلیغ و منبر با حضور اساتید مجرب حوزه از جمله حجت الاسلام و المسلمین سیدین و حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی، در مدسه علمیه الزهرا (س) جزيره کیش برگزار می شود.
وی تصريح كرد: در جلسه هاي آموزشي با موضوع منبر و تبليغ كه ويژه مبلغان در مدرسه علميه الزهرا(س) جزيره كيش برگزار مي شود مبلغان با توجه به آموزش هاي ارائه شده تبليغ عملي خود را با حضور اساتيد ارزياب، ارائه مي دهند و استاد حاضر در كارگاه آموزشي، نقطه نظرات خود را در خصوص نوع تبليغ و شيوه  ي ارائه آن توسط مبلغ و همچنين نکات آموزنده و مهم در امر تبلیغ را بیان می کند.
خانم روحبخش در پایان بیان کرد: طلاب بعد از فراگيري آموزش های لازم براي ارائه فعالیت تبليغي در زمينه هاي مختلف به نقاط مختلف در سطح شهر از جمله مساجد، مدارس، فرهنگسراها و...  اعزام می شوند.

برچسب‌ها