کار فرهنگی با استمرار اثر بخش است
238987

عضو هیات امنا مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) فاضل آباد گفت: آثار کار فرهنگی در دراز مدت رویت می شود پس مسئولین فرهنگی باید با صبوری و برنامه ریزی جهت کار اساسی و بنیادی از خانواده ها و مدارس به صورت جدی و عمیق اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهر و هیات امنا و مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج الله تعالی) فاضل آباد برگزار شد.

آقای قاسمی نژاد عضو هیئت امنای این مدرسه، ضمن عرض تسلیت ایام محرم گفت: مسائل فرهنگی یک چرخه است که علی رغم تمام تلاش هایی که در خانواده ها و بخشی از جامعه انجام می گیرد باز هم اکثر جامعه از ارزش ها فاصله می گیرند و پاسخگو  این چرایی بر عهده مسئولین فرهنگی است.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ دشمنان در این زمینه بسیار قوی کار می کنند و رغبت در بین افراد جامعه به بد حجابی و ضد ارزش ها بیشتر است، در قرآن کریم هم بیان شده که اکثریت با مخالفین است.

عضو هیات امنا مدرسه اظهار کرد: آثار کار فرهنگی در دراز مدت رویت می شود، پس مسئولین فرهنگی باید با صبوری و برنامه ریزی جهت کار اساسی و بنیادی از خانواده ها و مدارس به صورت جدی و عمیق اقدام کنند تا در کنار این کارها از همایشات و برنامه ها نتیجه عینی بگیرند.

قاسمی نژاد اشاره کرد: بدون تغییر فکر، نمی توان عقیده و باور افراد را تغییر داد و این امر نیازمند انجام کار فرهنگی در ابتدا از خانواده و در مرحله ی بعد مدرسه و در نهایت در جامعه است.

وی تاکید کرد: جلسات نباید صرفا نمایشی باشد بلکه نتیجه بسیار مهم است و زمانی نتیجه خواهیم گرفت که همه در کنار هم برنامه مستمر داشته باشیم و هر فردی خود را مسئول بداند.

در پایان جلسه مسئولین دیگر نیز جهت چگونگی برنامه مشترک در سطح شهر در هفته دفاع مقدس نظرات خود را بیان کردند.

برچسب‌ها