دشمنان اسلام در فضای مجازی به دنبال رواج فرهنگ غیر اسلامی هستند
242175

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی استاد حوزه گفت: دشمنان اسلام در فضای مجازی با استفاده از کلیپ، عکس و پخش شبهات بی اساس به دنبال رواج فرهنگ غیر اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی در نشست پژوهشی که در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) جزیره کیش برگزار شد، به اهمیت شناخت دقیق آموزه های دینی بخصوص علم کلام و کسب مهارت های پاسخگویی به شبهات پرداخت و بیان کرد: دشمنان اسلام در فضای مجازی با استفاده از کلیپ، عکس و پخش شبهات بی اساس به دنبال رواج فرهنگ غیر اسلامی هستند.
وی افزود: همه مسلمانان بخصوص طلاب باید هوشیارانه در جهت آگاه سازی دسیسه های دشمن و شناساندن اسلام ناب محمدی گام بردارند تا در این بین افرادی که شناخت کافی از واقعیت ها ندارند تحت تاثیر شبهات و حیله های دشمن قرار نگیرند.
وی با بیان اینکه هر کلامی را بدون تحقیق نباید پذیرفت، تصریح کرد: زمانی که یک منافق سخنی مطرح می کند برای جلوگیری از انحراف باید به همه جوانب آن کلام دقت و توجه زیاد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی بیان کرد: برخی از افراد، با توجه به سابقه انقلابی و حضور در دفاع از انقلاب، متأسفانه با تاثیر از دسیسه ها و نیرنگ دشمن، مسیر خود را تغییر دادند.
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: منابع دین اسلام سرشار از مطالب علمی و دقیق است که با رجوع و مطالعه آن ها علاوه بر فهم دقیق مسائل دین و سیره اهل بیت(علیهم السلام) توان تحلیل مطالب و پاسخگویی به سوال ها و شبهات نیز برای او فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها