کارگروه آموزشی تبلیغ در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کیش برگزار شد
244530

معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کیش از برگزاری کارگروه آموزشی تبلیغ ویژه طلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی استاد حوزه و دانشگاه در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از هرمزگان، خانم روحبخش بیان کرد: کارگروه آموزشی تبلیغ ویژه طلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی استاد حوزه و دانشگاه هر هفته در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) کیش برگزار می شود.
 وی افزود: هدف از برگزاری کارگروه آموزشی تبلیغ، ایجاد آمادگی تبلیغ در طلاب و ارتقا سطح علمی آن ها و چگونگی تهیه محتوای تبلیغ و بالا بردن قدرت بیان و سخنوری آن ها است.
استاد حوزه با تاکید بر اینکه تسلط طلاب بر محتوا و تعامل فعال با مخاطبان در ارائه تدریس بسیار ضروری است، گفت: این کارگاه هر هفته با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی و حجت الاسلام و المسلمین سیدین برگزار می شود.
وی خاطر نشان شد: اساتید نکات بسیار مهمی پیرامون تدریس موفق از جمله ارائه یک حدیث و یا شاهد مثال در تبیین معارف دینی و بیان توصیه ها و نکات اخلاقی در سخنرانی و تدریس و مخاطب شناسی در کارگروه آموزشی تبلیغ بیان کردند.

برچسب‌ها