اندیشه و تفکر شهید قاسم سلیمانی جهانی بود
246981

مدیر مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر، اندیشه، تفکر و تمام اقدامات شهید سردار سلیمانی را جهانی و در جهت نهادینه سازی فرهنگ مقاومت در منطقه دانست.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم مظلومی در مراسم گرامیداشت سردار شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان در مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی نمونه بارز یک انسان کامل و عاشق اهل بیت(علیهم السلام) بود که هیچ گاه از مسیر ولایت خارج نشد.
وی افزود: این شهید بزرگوار علاوه بر دفاع از وطن در دوران دفاع مقدس و بعد آن، در خارج از مرزهای ایران و برای دفاع از مظلومین و مسلمان منطقه اقدامات ارزشمندی انجام داد.
وی تاکید‌ کرد: اندیشه، تفکر و تمام اقدامات شهید سردار سلیمانی جهانی و در جهت نهادینه سازی فرهنگ مقاومت در منطقه به خصوص در سوریه و عراق بود.
مدیر مدرسه علمیه خواهران بهشهر خاطر نشان کرد: نظر به این که سردار سلیمانی هیچ گاه اجازه نداد کسی به حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) تعرض‌ کند؛ لذا وظیفه ما طلاب این است که پیشروی راه ایشان باشیم و با برگزاری مجالس یاد بود و بیان خاطرات  و خدمات فراموش نشدنی و ارزشمندی که انجام دادند، این مسیر و  فعالیتها را زنده نگه داریم.

برچسب‌ها