زنده نگه داشتن سبک زندگی اسلامی در جامعه ضروریست
247542

مدیر مدرسه علمیه نرجس(علیها السلام) شهرستان زاهدان با اشاره به لزوم تلاش برای زنده نگه داشتن شیوه و سبک زندگی اسلامی افزود: نوع و روش های آموزشی ما تاثیر به سزایی در نحوه زندگیمان دارد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از سیستان و بلوچستان، خانم میر شکار در کرسی آزاد اندیشی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت نرجس(علیها السلام) زاهدان برگزار شد، با اشاره به تلاش غرب در تغییر اخلاق، رفتار و سبک زندگی دینی ما و فرزندانمان افزود: غرب در تلاش است تا هدف اصلی زندگی دینی فراموش شود.

وی بیان کرد: امام علی(علیه السلام) فرمودند که«دشمن در باطل خویش قویتر است و ما در حق خودمان ضعیف تریم».

وی با اشاره به لزوم تلاش برای زنده نگه داشتن شیوه و سبک زندگی اسلامی افزود: نوع و روش های آموزشی ما تاثیر به سزایی در نحوه زندگیمان دارد.

مدیر مدرسه علمیه نرجس(علیها السلام) شهرستان زاهدان با اشاره به برنامه ریزی های دشمنان افزود: زنان  بویژه طلاب خواهر نقش مهمی در سعادت جامعه دارند از این رو باید در جامعه حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه در جامعه ما نیازهای واقعی و اصلی کنار گذاشته می شود و به سراغ نیازهای کاذب می روند درحالیکه یکی از مسائل مهم کشور استفاده از کالای ایرانی است بنابرین تا زمانیکه جنس ایرانی وجود دارد نباید از اجناس خارجی استفاده کرد.

برچسب‌ها