شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب شناخت شقی ترین دشمنان شد
248259

رئیس عقیدتی-سیاسی سپاه پاسداران شهرستان خاش یکی از جوانب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را شناخت شقی ترین دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری کوثر از سیستان و بلوچستان، آقای سپاهی در مراسم شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) که در سالن اجتماعات مدرسه الزهرا(سلام الله) خاش برگزار شد، با بیان اینکه رویه رفتاری آمریکا با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب نشان از دشمنی ریشه دار آنها با انقلاب دارد، افزود: آمریکا فرزند رشید انقلاب را شهید کرد و رفراندوم به معنای واقعی انجام داد.

وی ادامه داد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به مراتب بیشتر از قبل، درخت انقلاب را آبیاری کرد و موجب شناخت و معرفی شقی ترین دشمنان شد.

رئیس عقیدتی-سیاسی سپاه پاسداران شهرستان خاش اضافه کرد: امام صادق(علیه السلام) فرموده اند که«دشمنان ما شقی ترین مردم هستند» بنابرین مردم در مقابله با اقدامات شقی ترین مردمان با خروش ملی خود حمایت از انقلاب و فرزند خلف انقلاب را اعلام کردند و این مسئله ثابت کرد، همانطور که اسلام با خون امام حسین(علیه السلام) آبیاری شد، انقلاب نیز با خون حاج قاسم جان تازه گرفته است.

وی با بیان اینکه خداوند، بهشت را به بها می دهد نه به بهانه افزود: از ابتدای اسلام تاکنون آزار و اذیت ها وجود داشته وخداوند همواره وعده پشتیبانی داده است که در زمان ما وعده پشتیبانی خدا موجب شد تیر آمریکا به سنگ بخورد و مردم منسجم تر از قبل به پیش روند.

برچسب‌ها