نامزدهای انتخاباتی از شیوه های تبلیغ صحیح استفاده کنند
249038

خانم قدسی استاد حوزه بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از شیوه‌های تبلیغ صحیح استفاده کرده و به مبانی ارزش اسلام و انقلاب پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری کوثر از استان فارس، خانم قدسی استاد حوزه گراش و معاون حوزه لار در نشست بصیرتی که در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) گراش برگزار شد، اظهار داشت: فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران شامل ایجاد انقلاب ، شکل دادن نظام، تشکیل دولت، کشور و دنیای اسلامی است که پس از شکل گیری کشور اسلامی به عنوان الگو تحقق یافت.
وی افزود: انقلاب یک رخداد کم نظیر، مهم و اثرگذار جهانی در دوره معاصر است و در حالی که قدم به سال 41 ام خود می‌گذارد، سیاست‌مداران غربی و آمریکایی آرزوی براندازی آن را در سال چهلم انقلاب داشتند.
استاد حوزه بیان کرد: در چشم انداز بیست ساله، ایران کشوری توسعه یافته با جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی و همچنین کشوری مستقل و مقتدر با سامانه دفاعی مبتنی بر بازدارندگی همه جانبه است.
وی خاطر نشان کرد: یکی از ابزارهای ایجاد دولت اسلامی انتخابات است و به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) که فرمودند امروز بیشتر از همه کشور به عنصری مومن حزب اللهی احتیاج دارد، وظیفه ما شناسایی و انتخاب فرد اصلح است.
خانم قدسی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات از دو جنبه دارای اهمیت است، گفت: حضور مستمر و موثر مردم، مانع نفوذ عناصر غیرمعتقد و ناکارآمد می‌شود و این پیام را به دشمن مخابره می‌کند که نظام اسلامی ایران، پشتوانه مردمی دارد.
وی افزود: انتخابات موفق در تقویت قوای سه گانه تاثیر انکار ناپذیر دارد و اقتدار نظام متشکل از اقتدار اجزای آن است، همانگونه که امام خمینی(ره) بیان کردند که تضعیف کسی که در این کشور مشغول به خدمت است، تضعیف همه می باشد.
خانم قدسی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید مومن، صادق، باتقوا و استکبار ستیز بوده و از بداخلاقی‌های انتخاباتی بپرهیزند.

برچسب‌ها